Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-06-2017, 08:43   #5108
BloodyMarry
 
BloodyMarry's Avatar
 
Reputacja: 1 BloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputacjęBloodyMarry ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Clutterbane Zobacz post
Prawdziwie oddanych graczy na LI poznaje się w piątkowy wieczór.

W kwestii aktualnie rozgrywanych scenek - tą dla Rashada i Katona możemy już zakończyć, w drugiej czekam na odpowiedź Oscara lub Amiry, a w trzeciej na dalsze posunięcia naszych "łowców niewolników" (sprytny ruch z przywołaniem skrzatów tak btw.).

Co robicie?

Żeby grało nam się jeszcze szybciej kosztem mniejszego stukania w klawiaturę, wychodzę z założenia, że to, co piszecie w komentarzach, jest w jakiś sposób odzwierciedlane na bieżąco w grze. Melkor chce kończyć scenę, więc Rashad jest zmęczony i Zultair to widzi. Ktoś zgłasza nieobecność, więc pewnie jego postać ma migrenę albo rozważa jakiś problem. Kłócicie się o zasady - stoicie więc na środku ulicy i spieracie się o jakieś duperele. I tym podobne, i tak dalej. Jak ktoś rzuci w komentarzach hasło "zabijmy go" przy rozmowie z grododzierżcą, to konsekwencji od razu nie wyciągnę, ale jak będziecie dyskutować o tym pięć stron w komentarzach, to już tak. Ta sama uwaga tyczy się też walk - im więcej rozważacie w komentarzach, tym bardziej przewidywalni jesteście dla wrogów, bo Wasze postacie się komunikują między sobą, co prawda nie tymi samymi słowami, ale sens pozostaje mniej więcej taki sam.
Shillen już odpowiedziała w swoim wątku, jej dobroduszność każe jej pomóc uporać się goblinowi z problemem trzeciej ręki , a jeśli chodzi o Oscara to odpowie po 16 bo ma zapieprz w robocie

A pomysł z komentarzami jest całkiem spoko
 
BloodyMarry jest offline