Runda 3.
I. Faza Westeros
1. Przesunięcie znacznika rundy
2. Losowanie kart Westeros
I Mobilizacja
Zwerbujcie nowe jednostki na obszarach Zamków i Twierdz.
II Ostatnie dni lata ɤ
Nic się nie dzieje.
III Morze sztormów ɤ
Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
|
3. Przesunięcie żetonu na torze Kryzysu (ɤ ɤ)
4. Rozpatrzenie kart Westeros
(I) Mobilizacja 8/8
Każdy gracz, w kolejności rozgrywki, werbuje nowe jednostki na każdym kontrolowanym przez siebie obszarze zawierającym Zamek lub Twierdzę. Zgodnie z instrukcją, aby następny gracz mógł rozpocząć swoją mobilizację, obecny gracz musi rozpatrzyć wszystkie możliwe werbunki. Zasada domowa: Dopuszczalne jest przeprowadzanie mobilizacji poza kolejnością rozgrywki, jeśli nie koliduje.
II. Faza Planowania
1. Przydzielanie rozkazów 8/8
Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Najazdu.
2. Odkrywanie rozkazów
3. Wykorzystanie Kruka Posłańca (opcjonalne)
Arrynowie mają możliwość zamiany jednego żetonu rozkazu lub podejrzenia karty kryzysu. Aktualnej karty nie widział nikt. Gracz podgląda kartę i odkłada ją na wierzch talii.
III. Faza Akcji
1. Rozpatrzenie rozkazów Najazdu - brak
2. Rozpatrzenie rozkazów Marszu oraz bitew - 20/20
3. Rozpatrzenie rozkazów Umocnienia Władzy 8/8
Żetony za realizację rozkazu umocnienia władzy:
Durrandon 0 Lannister 1 Stark 4 Hoare 0 Gardener 1 Martell 1 Arryn 3 Targaryen 2
4. Porządkowanie