Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 11-06-2017, 00:11   #13
Slaaneshi
 
Slaaneshi's Avatar
 
Reputacja: 1 Slaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumnySlaaneshi ma z czego być dumny
Brzmi bardzo intrygująco. Jaka ma być skala królestw? Małe księstewka, z jednym książęcym fortem i drużyną naczelnego woja ogarniającego swoje ziemie? Czy myślimy o większej skali, z kontrolą handlu, gildii, miast, balansowaniem w polityce pomiędzy władcą, religią, radami, zarządzanie państwową agenturą i urzędami? Z jakiej perspektywy toczyć się ma rozgrywka - gracz tworzy postać władcy i panuje z jego perspektywy, czy raczej zamierzasz zamieszczać ekonomiczno-strategiczno-dyplomatyczne rozwiązania znane nam z gier komputerowych, służące do zarządzania państwem, gdzie gracz byłby dla swojego zakątka narratorem wszechwiedzącym?

No i.. czy wymagane są
a) znajomość Birthright?
b) znajomość D&D3.5, lepsza niż "Zielony"?

Ogólnie to jestem dość zainteresowany, głównie żeby zobaczyć jak to będziesz prowadził, jak tego typu sesja będzie wyglądała u ciebie "od kuchni" i jak wyjdzie to w praktyce.
 
Slaaneshi jest offline