Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 20-06-2017, 15:59   #24
pi0t
 
pi0t's Avatar
 
Reputacja: 1 pi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputację
Hakon nie jestem pewien czy dobre rozumiem twoje pytanie, ale:
pierwszą profesję rozwijacie do końca, na drugiej macie dwa rozwinięcia do dowolnego wykorzystania (cecha, umiejętność, zdolność). Ale jeśli był wybór np. zmysł magii albo dotyk mocy to wybieracie tylko jedną z nich. Pozostajemy na wymaganym podręcznikowo minimum - cechy do końca i przeskok na drugą profesję.

Co do ekwipunku posiadasz z pierwszej części przygody, z drugiej profesji oraz 20 zł koron w prezencie(jak wszyscy) do wykorzystania już na sesji. Pierwszy dzień to duże święto, pełno stoisk, ludzi i itd, możecie je współtworzyć i poznawać... A co do bardziej egzotycznych komponentów to może Josef Kawohlus z kolegium Jadeitu będzie pomocny.


Edit:
Slaaneshi- dzięki, myślę ze już doprecyzowałem.
 
__________________
Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!

Ostatnio edytowane przez pi0t : 20-06-2017 o 19:41.
pi0t jest offline