Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-06-2017, 14:51   #13
Raga
 
Raga's Avatar
 
Reputacja: 1 Raga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputacjęRaga ma wspaniałą reputację
Amy jakby się trochę ożywiła. Różnicę szczególnie można było zaobserwować w spojrzeniu.
- Nie mam doświadczenia w takich związkach, ale jeśli chodzi o funkcjonowanie w sytuacji podległości stanowisk to możesz mnie traktować jako eksperta - mimo, że cała wypowiedź zabrzmiała na wpół serio to jednak pierwsza część zawierała dużą dozę niedopowiedzenia.
- Ale praca w prosektorium? Takie osoby muszą chyba mieć wypaczone spojrzenie na… no wiesz… - nie potrafiła najwyraźniej znaleźć odpowiednich słów więc spróbowała inaczej. - Musiał chyba postrzegać Cię, głównie poprzez Twoje wnętrze.

Corday zdusiła w sobie parsknięcie, ale rozbawienie było wyraźnie widoczne na jej twarzy.
- Tak, to na pewno - odparła blondynka, starając się nie roześmiać. - Bardzo dogłębnie chciał poznawać - dodała z mrugnięciem i nie wytrzymała. Roześmiała się bez najmniejszego skrępowania.

Konstabl Lewis zamilkła na chwilę obserwując reakcję koleżanki, po czym gdy dotarła do niej dwuznaczność słów jakie właśnie wypowiedziała, parsknęła spontanicznie w ostatniej chwili zasłaniając usta. Przez chwile nie potrafiła się opanować, a w jej oczach pojawiły się łezki rozbawienia.

Dobrą atmosferę zakłócił im kelner, niosący ich zamówienie. smażona wołowina, podana była na żeliwnych talerzach, na których tłuszcz wciąż skwierczał, co znaczyło że lepiej ostrożnie zabierać się za to danie danie. Na talerzu było jeszcze kilka przypieczonych warzyw, ale ich ilość wskazywała na to, że raczej by były tam w roli dekoracji. W osobnym naczyniu podana została zielenina.


Pachniało i wyglądało apetycznie.