Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 23-06-2017, 19:55   #313
Ranghar
 
Ranghar's Avatar
 
Reputacja: 1 Ranghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputację
Grzmot wymierzył kolejny cios potężną dwuręczną maczugą z kolcami uderzając w głowę orka przed nim. Głowa przeciwnika z mokrym plaskiem oderwała się od szyi i przefrunęła nad wieżą.

Axim w tym czasie zamachnął się mieczem rozcinając prawe ramię i pierś przeciwnika, który łapiąc się za ranę powoli osunął się martwy na ziemię. Mur został oczyszczony z orków. Jedynie na wieży spała jeszcze trójka goblinów

- Tak mistrzu.
- Odpowiedział Esmondowi chłodno kościotrup odziany w zbroje płytową i ruszył w kierunku wieży wraz z resztą drużyny.

Sybill nie zdążyła użyć Wyssania bo wszyscy przeciwnicy padli martwi, albo byli niewidoczni.

Ryfui przykucnęła na dachu posyłając strzałę w samotnie patrolującego uliczki goblina. Grot strzały rozpruł nerkę i przebił na wylot brzuch. Przeciwnik charcząc osunął się na ziemię na skrzyżowaniu między budynkami mieszkalnymi. Dziewczyna kątem oka spojrzała na kapitana orków przy dwóch goblinach. W powietrzu nad jego głową wirowała magiczna tarcza, co chwilę zmieniała położenie ochraniając go przed potencjalnym atakiem dystansowym. Zza drzew na wschodzie wysunął się oddział orków liczących gdzieś ponad 30 wojowników. Powoli maszerowli przed gołębnikiem idąc w stronę miasta. Ryfui dała znak sojusznikom, że mają się ukryć.

Wszyscy towarzysze na blankach ruszyli do wieży dającej schronienie przed wzrokiem wroga. Balkazar i kościotrup ruszyli krętymi schodami w górę i doszli do klapy otwierającej wejście do śpiących goblinów. Przez szparę było widać jak jeden z goblinów się obudził, pozbierał broń i ruszył na blanki spojrzeć w dół.

Reszta drużyny ściśnięta w wieży może ruszyć schodami w dół do drzwi prowadzących do dzielnicy. Z ich progu widać oddział wroga. Postacie w szatach i lekkich pancerzach mają szansę wyjść z tych drzwi niezauważeni przez wroga.

Mapa:



Brąz - Balkazar
Fiolet - Sybill
Niebieski - Axim
Jasnoniebieski -Draug
Pomarańcz - Bjorf
Zielony - Esmond
Czerwony - Rag
Cielisty - Edgar
Szary - Kargul
Żółty - Olaf
Jasnozielony - Ryfui
Biały - Grzmot
 

Ostatnio edytowane przez Ranghar : 23-06-2017 o 19:58.
Ranghar jest offline