Ale mi się podłożyliście XD
Post stoi, mamy pierwszą walkę w sesji :>
Sytuacja wygląda tak jak opisałam, macie też
mapkę.
Kilka ważnych uwag do
mechaniki:
*runda trwa 6 sekund
*w trakcie rundy możecie
- ruszyć się na 20 metrów ORAZ:
a) zaatakować
LUB
b) zrobić jakąś akcję (otworzyć drzwi, użyć umiejętności, wydobyć przedmiot, przeładować etc.)
LUB
c) ruszyć się kolejne 20 metrów
*rzucenie jakiegoś krótkiego słowa, użycie przedmiotu który macie przygotowany (
R w karcie postaci) nie zajmuje akcji
Inicjatywa wygląda tak:
Mięśniak1 - atak na Kyle'a: krytyczna porażka
Mięsniak3 - atak na Mikę: chybił
Mika - ?
Techniczka - atak na Cyrulika: trafiła, -4 hp
Mięśniak2 - atak na Pilot1: -8 hp, non-lethal; położył go na amen
Pilot2 - nie wyszedł, zamyka trap
Robert - ?
Pilot1 - nieprzytomny
Kyle - ?
Cyrulik - ?
Inicjatywa będzie taka sama przez wszystkie tury.
HP to nie jest tutaj tylko stan zdrowia fizycznego, ale też szczęście czy przewaga w bitwie
Spadek HP oznacza np. że kule latają bliżej, a dopiero ostatnie punkty HP to fizyczne uszkodzenia.
Wszyscy są zdrowi, oprócz Cyrulika: ma on 2 HP (na 6) więc jeszcze jedn pechowy rzut i po nim.
Wszyscy jesteście przeciążeni (za dużo sprzętu na sobie), co oznacza, że poruszacie się nie 20, a 15 m/rundę (lub 30, jeśli to cała akcja) oprócz
Roberta, który może poruszać się tylko 10m/rundę.
---
Jak są jakieś pytania, to śmiało dawajcie. W poście oczywiście opisujecie trwającą turę, czyli to, co chcecie zrobić przez 6 sekund.
Powodzenia