Cytat:
Napisał Eleishar Mi Raaz abominacje są rozpisane jako grywalne :P |
Abominacje są rozpisane w jednym z suplementów. Bodajże "Storyteller Companion"
Jest tam bardzo szczegółowo opisane w jaki sposób powstają. I ten proces opisałem skrótowo powyżej w swoim poście. Wilkołak po śmierci w czasie picia krwi wampira ostatni raz prosi duchy o przysługę, żeby nie być przeklętym na wieczność. W podręczniku też napisali, że poza Tancerzami Spirali inne plemiona w tej sytuacji prośbę popierają paleniem punktów siły woli w celu uzyskania automatycznego sukcesu. Potem jest rzut na gnozę i to o czym pisałem: sukces=szybka śmierć, porażka=powolna śmierć. Nie napisałem o krytycznej porażce (ang. Botch). Wtedy dla wilkołaka dzieje się najgorsza możliwa opcja. Zostaje Abominacją. Traci kontakt z duchami, fetysze przestają działać i w żaden sposób nie może odzyskać Gnozy.
Jest grywalny tak długo jak długo ma choć 1 punkt Gnozy. Później staje się bezmyślną bestią (analogia do wampira z drogą/człowieczeństwem = 0)
Nie dopuszczamy kandydatur Abominacji. Możecie w czasie sesji zostać Abominacją i rozegramy taką przemianę tak jak opisałem. Przy 1 Gnozy i 0 siły woli macie całe 10% szansy na przemianę. Co innego, że z 1 Gnozy długo pewnie się nie nacieszycie grą. To jest Wasz wybór. Ja daję wam gotowe, opisane w podręczniku, rozwiązania.