Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 26-07-2017, 18:22   #102
Brilchan
 
Brilchan's Avatar
 
Reputacja: 1 Brilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputacjęBrilchan ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Raist2 Zobacz post
Wiesz, Brill, jak MG cię wpuści z niepełnosprawnym to nie ma problemu, ja jakoś nie mogę sobie zbytnio wyobrazić jak taki wilcołak w pvp mógłby działać, ale nie mam dużego doświadczenia z WoD'em.
Dary stąd potrzebuje jednej ręki, tubylców betonu i Metysa który ma najwięcej punktów gnozy.

Jedno z rodzin tubylców betonu ma fajne dary do pistoletów jak odpowiednio to rozłożyć to postać będzie miała nie zacinające się pistolet z nieskończoną amunicją albo jeszcze lepiej Gatlinga podłączonego do wózka Super Wheelchair - TV Tropes

Ale abstrahując od wózków marki Pentex to nawet w realu są fajne wózki do tego dary technologiczne odpowiednio wykorzystane potrafią być naprawdę wrednę.

Do tego Samsa taki Hodor z mocami Malkavana choć utrzymanie takiego karaluchołaka pod kontrolą byłoby trudne jednocześnie wystawiło by postać na celownik innych wilkołaków i pewnie skończyło by się paranoją ale czego się nie robi z miłości do totemu

Cytat:
Napisał Eleishar Zobacz post
Bril przez lata zauważyłem, że Ty lubisz sobie komplikować postacie ponad miarę.
Fajnie że twoje postaci nie są płaskie, ale nie wiem czemu tak Ci zależy by były nieprzystosowane do świata.
Raist ktoś musiałby go nosić chyba.
Cytat:
Napisał Raist2 Zobacz post
Też to zauważyłem.



Lubię grać ekstremami wywracać stereotypy do góry nogami albo zacząć od stereotypu i zgodnie z metodą Sir WS Gilberta doprowadzać do logicznej przemiany i rozwoju osobistego. Bawi mnie to i cieszy bardziej niż zwykłe postaci czy Uber haxxory to jest wyzwaniem.