Darmowe parowanie można stosować tylko kiedy trzymasz dodatkową broń lub tarczę w drugiej ręce. Jeśli łukiem parujesz to zablokujesz cios, ale z automatu też go zniszczę. Możemy też korzystać z zasady niszczenia oręża, ale biorąc pod uwagę, że jesteśmy w Lustrii, a nie w Imperium, gdzie o wymianę czy naprawę stosunkowo łatwo, to byłoby to podwójnie irytujące.
Chcę jeszcze dziś doprowadzić do 4 rundy, więc proszę o potwierdzenie waszych działań w 0 rundzie i już deklarowanie dla pierwszej rundy.
Na GDocu znajduje się opis rundy 0:
Cytat:
Runda 0 Wolfgang:
- Pancerz eteru (Poziom mocy 5. Ogniwo kolczugi +1. 6 rund 2PZ) = Zdany
- Ognista korona (PM 8. Złota moneta +1. 12 rund. +20 dowodzenie i zastraszanie, potrzebny test SW żeby zaatakować wręcz) = ZDANY Berthold:
- Ptactwo na zwiad = Zlokalizowano kultystę Tzeentcha w szatach czarodzieja i z kosturem w dłoni. Pogrążony jest w tkaniu zaklęcia. Drugim kandydatem na przywódcę jest potężny demon z ogromnym toporem w dłoni, który prowadzi natarcie.
- Pancerz Eteru = Zdany Diederich:
Test dowodzenia = zdany, Diederich zbiera wokół siebie regiment żołnierzy okrętowych. Aureolus:
Tworzy punkt opatrunkowy :P Erwin:
Ładuje muszkiet, zakłada pancerz i szykuje oręż. Thora:
Rusza w pościg za wrogim okrętem. Reszta:
Szykuje się do odparcia abordażu. Mass Combat Phase Ekspedycja:
Tworzą się szyki na pokładzie (powstaje 6 regimentów po ok. 20 osób). Łącznie ponad 110 osób gotuje się do odparcia ataku. Na front (sterburta) wysuwają się żołnierze okrętowi, gdzie spodziewany jest najsilniejszy atak, zaś flank oraz tyłów bronią marynarze. Krasnoludy Mordinssona będą ostatnią linią obrony. Demony:
Około 40 wrogów (4 regimenty). Front prowadzi Krwiopijca Khorne’a, tyły zabezpiecza kultysta Tzeentcha. Większość demonów stanowią pomniejsze, pełzające na czterech kończynach byty z długimi szponami oraz kłami.
|