Król Robert Baratheon nie żyje, a siedem królestw szykuje się do nadciągającej wojny. Ród Lannisterów, którego córka, Cersei, była żoną Roberta, zagarnia tron dla jej młodego syna, Joffreya. Ze swojej siedziby na wyspie Smoczej Skały Stannis Baratheon, młodszy brat Roberta, słusznie domaga się tronu dla siebie. Na północy Ród Starków zbiera siły, by bronić tego, co słuszne. Przez cały ten czas na dalekiej północy, hen za Murem, Dzicy stale rosną w siłę. Zbierają się armie, niebo zasnuły kruki. Starcie królów jest nieuniknione.
Runda 1.
I. Faza Westeros (pomijana podczas 1 rundy)
II. Faza Planowania
1. Przydzielanie rozkazów 3/3
2. Odkrywanie rozkazów
3. Wykorzystanie Kruka Posłańca (opcjonalne)
Lannister może zamienić jeden rozkaz lub podejrzeć kartę dzikich.
Nie wykorzystuje Kruka Posłańca.
III. Faza Akcji
1. Rozpatrzenie rozkazów Najazdu brak
2. Rozpatrzenie rozkazów Marszu oraz bitew 7/7
3. Rozpatrzenie rozkazów Umocnienia Władzy 2/2
Żetony władzy:
Baratheon +0 Lannister +2 Stark +0
4. Porządkowanie