Runda 2.
I. Faza Westeros
1. Przesunięcie znacznika rundy
2. Losowanie kart Westeros
I Tron ostrzy ɤ
Posiadacz żetonu Żelaznego Tronu wybiera, czy: a) wszyscy przesuwają żetony Zaopatrzenia i redukują armie b) wszyscy werbują jednostki lub c) ta karta nie wywiera żadnego efektu.
II Gra o tron
Każdy gracz pobiera po jednym żetonie Władzy za każdy symbol władzy wydrukowany na obszarach, które kontroluje.
III Uczta dla wron ɤ
Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
|
3. Przesunięcie żetonu na torze Dzikich (ɤ ɤ)
4. Rozpatrzenie kart Westeros
(I) Tron ostrzy ɤ
Baratheon decyduje: wszyscy werbują jednostki 3/3
(II) Gra o tron
Żetony władzy:
Baratheon +2 Lannister +1 Stark +1
II. Faza Planowania
1. Przydzielanie rozkazów 3/3
Podczas tej fazy Planowania nie można przydzielać rozkazów Umocnienia Władzy.
2. Odkrywanie rozkazów
3. Wykorzystanie Kruka Posłańca (opcjonalne)
Lannisterowie mają możliwość zamiany jednego żetonu rozkazu lub podejrzenia karty dzikich. Aktualnej karty nie widział nikt. Lannister podgląda kartę dzikich i odkłada ją na wierzch talii.
III. Faza Akcji
1. Rozpatrzenie rozkazów Najazdu brak
2. Rozpatrzenie rozkazów Marszu oraz bitew 8/8
3. Rozpatrzenie rozkazów Umocnienia Władzy brak
4. Porządkowanie