UWAGA - REKRUTACJA ZAMKNIĘTA. (wyjątek dla Vire - czekamy na KP, bo się zgłosiłeś)
1. Wszyscy, którzy wybrali sobie w umiejętnościach zmianę kształtu, proszeni są o podanie jednego i tylko jednego zwierzęcia w które mogą się zmienić.
2. Wszystkich magów proszę o podanie specjalizacji (tak jak zrobił to Silwilin), żebym mógł wypisać zaklęcia, które (na razie) możecie rzucać.
3. Silwilin - ten amulet z rubinem trochę za potężny jest. Wybierz jedną z jego właściwości - hipnoza, lub gromadzenie energii.
4. Raven72 - jedyne co mi się nie podoba w umiejętnościach to to, że nie oddzielasz ich spacjami :P
5. Ercekion - twoja postać jest... zbyt potężna. Nie mogę przepuścić kogoś, kto od tak podpala wszystko wokół. Możesz zrobić na przykład maga ognia, jeśli bardzo chcesz się bawić płomieniami.
6. Alaron - powiem mniej więcej to samo co Ercekionowi. Równowaga między postaciami graczy musi być zachowana, więc to jest po prostu lekkie przegięcie wprowadzać w historię, że się jest jednym z lepszych magów na tym świecie na samym początku. Mówię to, bo pewnie na tej podstawie będziesz chciał później fajnie czary.
7. Corenick - widzenie w ciemnościach nie jest umiejętnością, którą można się nauczyć, więc nie musisz jej tutaj pisać - chyba wszyscy wiemy, że drowy, elfy i krasnoludzi mają "widzenie w słabym świetle".
Ostatnio edytowane przez Gettor : 16-06-2007 o 08:49.
|