Cytat:
A przecież sesja już sporo trwa, BG zdążyli się rozwinąć, więc jak zamierzasz rozwiązać kwestię nierówności w doświadczeniu między starymi a nowymi postaciami?
|
Zaletą Neuro jest to że nie ma to aż takiego wpływu na szanse przeżycia postaci, odporność na rany jest ta sama, nie ma broni i pancerzy dostępnych od X poziomu (a aż tyle PD też nie rozdałem żeby zdążyli swoje postacie wypaść zbyt mocno) więc o ile czasem te kilka punktów wykupionych za PD może zaważyć na teście to nie ma sytuacji w której postacie 10 i 1 poziomu wchodzą do kanału, 10 wychodzą z draśnięciami a pierwszopoziomowcom szczury pourywały ręce i nogi.
Ale ok rozumiem że nikt nie chce zostawać w tyle za resztą więc myślę ze mogę dorzucić parę punktów żeby to wyrównać
Cytat:
Mam głupie pytanie (Składam wspomnianego byłego żołnierza z Hegemonii)
Czy posiadanie 4 Sprytu niesie za sobą konsekwencje w odgrywaniu postaci?
Tzn czy MG traktuje go jak kretyna czy Spryt jest tylko określeniem ogólnej wiedzy technicznej?
|
To nie jest głupie pytanie, to klasyczne pytanie z cyklu co autor podręcznika miał na myśli.
ogólnie to 4 z tego co pamiętam to już poniżej minimum dla BG więc raczej nie.
nie mam podręcznika więc nie mam 100% pewności co do sformułowań ale myślę że twoja interpretacja może być ok, tak spryt to wiedza i umiejętności techniczne ale przy tak mocnym obniżeniu tego parametru twoja postać może być analfabetą a także dać się łatwo oszukać handlarzom przy różnych wyliczeniach. (no i może ograniczać zasób słownictwa)
Ale raczej niski spryt nie powinien wymuszać grania skończonego tępaka, ok słownictwo techniczne i kultura techniczna mogą leżeć (np jak dostaniesz nowy karabin do łapy to ktoś będzie cię musiał przeprowadzić przez jego obsługę i rozbieranie do czyszczenia bo sam może mieć problem z rozgryzieniem jak to zrobić)
Cytat:
Pytanie dodatkowe.
Czy posiadanie sztuczki Sztuka jest Sztuka wymaga rzutu/testu?
Teoretycznie można ją mieć przy sprycie 4 w celu konserwacji i naprawy broni, ale przy wymaganym teście mija się to z celem. (Tak samo jak ktoś w drużynie już to ma)
|
nie mam podręcznika w łapie, musiałbym sobie przypomnieć sztuczkę
Cytat:
Odnośnie mojej ewentualnej postaci... jak poruszają się bohaterowie? Od tego zależy czy jest sens brać na przykład auto czy klasę np kuriera.
|
Głównym środkiem transportu jest pociąg, ale stanowi on ruchomą bazę i ma lawety na których już stacjonują trzy samochody i motocykl (oraz jedna z byłych BG/NPC ma Gankora - olbrzymią jaszczurkę do jazdy wierzchem) samochody przydają się do różnych wypadów, zwiadu etc, więc jest dla nich jak najbardziej miejsce w sesji.
Cytat:
- Treserka Bestii (ze zwierzakiem)
- Złodziejka (ale już macie)
- Tropicielka (znająca się na regionie, przewodniczka)
- Szamanka (z wizjami ^^)
- Spec ( wsparcie wyprawy pod kątem wiedzy specjalistycznej )
- Mafiozo ( mafia może nadzorować postęp prac nad koleją i mieć w tym jakiś swój interes )
Co myślicie?
|
-brzmi fajnie, jaki zwierzak?
-jest, ale nigdy za wiele
-jest, (+ dwóch exBG/NPC)ale nie zaszkodzi
-Hmm nigdy nie prowadziłem, może być ciekawie choć raczej unikam elementów paranormalnych
-Jest dwóch aktywnych (choć przy specjalizacji kolejowej byłaby to sensowna opcja bo teraz są takie dwie złote rączki)
- Kolej należy do NY a tam raczej nieprzychylnie patrzą na gangi (niektórzy dodają: inne niż spod znaku Stalowego Orła, niektórzy lądują w zatoce z workiem gruzu przywiązanym do kostek)