Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 06-09-2017, 13:10   #23
johanhelmont
 
johanhelmont's Avatar
 
Reputacja: 1 johanhelmont ma wspaniałą reputacjęjohanhelmont ma wspaniałą reputacjęjohanhelmont ma wspaniałą reputacjęjohanhelmont ma wspaniałą reputacjęjohanhelmont ma wspaniałą reputacjęjohanhelmont ma wspaniałą reputacjęjohanhelmont ma wspaniałą reputacjęjohanhelmont ma wspaniałą reputacjęjohanhelmont ma wspaniałą reputacjęjohanhelmont ma wspaniałą reputacjęjohanhelmont ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał legrasse Zobacz post

Krew nie interesuje gracza w ZC.
Chyba, że akurat trzeba ją usunąć z ciała razem z trucizną . Do dziś pamiętam to odliczanie.

Ogólnie rzecz biorąc gore niespecjalnie według mnie sprawdza się na sesjach. Jest wiele innych świetnych mechanizmów straszenia. A już w szczególności nie sprawdza się gore wprowadzony na siłę i w nadmiarze. Bo zamiast straszyć to wprowadza tylko zażenowanie i śmieszy.

Jasne, odrobina tego ze smakiem da jakiś efekt. Np: w rytuale. Ale o wiele lepiej napięcie wywołuje nieznane. Niewidoczne. Nawet jeżeli wiadomo, że tam jest, metr od postaci, to nie widać tego, nie wiadomo, czym jest. Wtedy klimat i strach udziela się mocno.

No, można też pogrywać na fobiach graczy. Ale to... delikatny, rozległy temat. Trzeba mieć mocno zgraną ekipę i używać tego elementu straszenia z umiarem, inaczej może być nieprzyjemnie.

Pozdrawiam.
 
johanhelmont jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem