Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-09-2017, 21:35   #121
Lord Melkor
 
Lord Melkor's Avatar
 
Reputacja: 1 Lord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputacjęLord Melkor ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Clutterbane Zobacz post

TL;DR im dłużej prowadzę sandboksy, tym stają się mniej zabójcze.
Granie w dłuższą kampanię ma większy sens jak nie ma bardzo częstych zmian postaci. Może też gracze się trochę uczą, ponadto postacie na wyższych poziomach są trwalsze i mają więcej magii leczącej. We Wietrznych Wojownikach przeżywalności zauważyłem sprzyja posiadanie popleczników, których rolą jest umierać zamiast postaci graczy - "Sacrificing Minions: Is there any problem it CAN'T solve?" - Giant In the Playground Games
 
Lord Melkor jest offline