Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 17-09-2017, 09:51   #870
pi0t
 
pi0t's Avatar
 
Reputacja: 1 pi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputację
Runy dla opornych - poradnik dla większości z Nas! ;)

Ostatnio nawet 2 w ciągu warty udało się zrobić (choć to były te proste runy), ale skoro po jednej sztuce to po jednej sztuce. Nie wiem czy nie było była łatwiej, logiczniej po jednej dowolnej runie dla każdego. Bo po jej zrobieniu nie trące tej zdolności.

Miałem parę pytań, więc takie krótkie wyjaśnienie co potrafię. Runy są trwałe i tymczasowe. Na trwałe potrzebuje miesięcy więc wybaczcie... Tymczasowe to znaczy jednorazowe.
Na jednym dobrym lub najlepszym przedmiocie mogą się znaleźć 3 runy, lub 1 mistrzowska runa. Preferowany jest twardy materiał (metal, kości, kamień, drewno), choć nie ma zakazu wykonania znaku nawet na papierze, skórze, czy ceramice (unika się tego i tyle, przedmiot zniszczony = runa stracona). Więc przeglądać swój ekwipunek :P

runa kamienia - pancerz; akcja natychmiastowa, trwa 1 minutę, podbija PZ o 1, pozwala zwiększyć PZ do 6, na wszystkich lokacjach chronionych przez ten element - kolczuga z rękawami daje najwięcej (3 lokację)

runa ochrony - ekwipunek
(przy idealnych rzutach da się zrobić nawet w 63 minuty ^^) akcja natychmiastowa, trwa 1 minutę, + 10 do SW do testów przeciwko zaklęciom

runa żelaza - pancerz
akcja natychmiastowa, trwa 1 minutę, siła każdego ataku jest zmniejszona o 1 (nawet jeśli ignoruje pancerz)

runa furii - oręż
akcja natychmiastowa, trwa 1 minutę, daję +1 do ataku

runa osłony - pancerz
akcja natychmiastowa, trwa 1 minutę, osłabia wszelkie niemagiczne ataki bronią strzelecką i rzucaną. Ich siła to 0 (rzut na obrażenia tylko 1k10)

runa żywotności - pancerz
akcja natychmiastowa, trwa 1 minutę, dodaje 4 żyw

mistrzowska runa tłumienia magii - ekwipunek, tylko dla Kowala Run. Tym ja mogę dokuczać wrogim magom zmniejszam wartość magii o 1 w moim przypadku na 3 rundy (jest druga fajna runa związania magii, ale działa ona na wszystkich w okolicy )


mistrzowska runa złośliwości- ekwipunek (tą już dłużej się robi, minimum 163 minuty, gdzie potrzebny poziom mocy to 24 (jak się nie uda tracę 2k10minut) i 8 rzutów na SW, jak nie wyjdzie to powtarzam do skutku, ale każdy test to 20 minut, ale warunki tu mam na pewno lepsze niż w pracy w ternie)
akcja natychmiastowa, trwa 1 minutę, siła ataku zmniejszona o 2 (nawet jeśli ignoruje pancerz)
 
__________________
Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!
pi0t jest offline