Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-06-2007, 14:00   #44
Szarik
 
Reputacja: 1 Szarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłośćSzarik ma wspaniałą przyszłość
Hmm, mam chyba trochę inne podejście od większości tu zebranych , ale to zapewne wynika z mojego skromnego doświadczenia: jestem samoukiem prowadzącym wprawdzie długo ale reuglarnie dla jednej grupy i dla drugiej okazjonalnie. Nigdy też, gdy aktywnie grałem, nie zaglądałem na fora i strony RPGowe. Dlatego zaskoczeniem były dla mnie podziały na metody grania. Cała dyskusja toczy się z punktu widzenia MG i wydaje mi się, że jest to założenie z gruntu fałszywe (albo jestem niepoprawnym idealistą ). Jestem zwolennikiem "służebności" MG w stosunku do graczy. Mnie ogromną przyjemność sprawia przygotowanie scenariusza, próby przewidzenia jak się zachowają gracze, określenie zwrotów akcji - tu się spełniam ,ale sesja to przedewszystkim dobra zabawa graczy.