Cytat:
Napisał corax no nie.... |
Cóż... jest trochę wściekła na mnie (z trochę innego powodu), choć sądzę, że sprawa jeszcze nie jest przesądzona. Myślę, że uda mi się w końcu przekonać Nami, bo bardzo zależy mi na tym, abyście obie zagrały. Świetne postacie i barwne doki znane z Lustrii, to coś co chciałbym też tutaj zobaczyć.
Cytat:
Napisał Lord Melkor Trochę mnie ta zmiana systemu wybiła powiem szczerze skoro dopiero zrobiłem kartę w DND i rezultat mi się podobał, muszę pomyśleć.
Jaki będzie mniej wiecej startowy poziom mocy naszych postaci versus 7 poziom w DnD? |
Trochę poniżej tego poziomu z racji na większą szansę zejścia w walce (choć to kwestia dyskusyjna, bo po prostu tutaj większość walk rozstrzyga się w 2-4 rundach, a w AD&D ciągną się nawet do 10 i więcej), ale generalnie efekt jest taki sam - jesteście doświadczonymi awanturnikami, którym zwykły chłop z widłami nie podskoczy (chyba, że ma niezłego farta na kościach).
Nie będzie kłopotu przerobić Twojego wykoksowanego wojownika na BRP. Wystarczy dać mu dużo do Size, aby faktycznie był wielki i szeroki oraz STR, jeśli chcesz mocno komuś przyłożyć. CON przyda się jeszcze do HaPeków. Do tego dobra zbroja, tarcza i jesteś chodzącym tankiem, który spuszcza łomot każdemu w zasięgu wzroku. W Magic World statystycznie awanturnicy są potężniejsi od standardowych postaci z innych systemów BRP. System walki jest też chyba najbardziej rozbudowany ze wszystkich BRPów, ale jednocześnie prosty w obsłudze.