Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 24-09-2017, 20:28   #46
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Cytat:
Staty autka wrzucę później (i mogą się jeszcze zmieniać :/) kombinuję nad jakąś sensowną mechaniką pojazdów do Neuroshimy (bądźmy szczerzy wyścig nawet nie był pomyślany jako część mechaniki Neuro tylko jako niemal niezależny dodatek więc praktycznie nie sprawdza się w regularnych sesjach)
- Nom. Mecha Wyścigu, jest całkowicie abstrakcyjna i wyrwana z kontekstu od reszty. Też u siebie muszę sztukować indywidualnie te fury by jakoś to z resztą się zgrywało. Nie wiem co im szkodziło przerobić na segmenty i metry tak jak reszta mechy tylko wstawili jakieś długości i zderzaki. No i teraz trzeba sztukować właśnie samemu...
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline