Cytat:
kurde czy wszystkie postacie dostały takiego nerfa w 4.0? bo z tego co widziałem to kapłan leczenie ma 1x dziennie tylko z mocy dziennych i koniec?
|
Balans postaci w 4.0 może wydawać się niecodzienny. Leczenie, prócz standardowych modlitw kapłańskich, jest również możliwe w formie przypływu sił, umiejętności regeneracja oraz umiejętności leczenie (bazującej na Rozsądku BG).
Przypływ Sił: twoja klasa i modyfikator z kondycji wyznacza liczbę przypływu sił. Kiedy go wykorzystasz otrzymujesz 1/4 maksymalnej liczby PW (podczas bitwy nazywa się to terminem
drugiego oddechu i można go użyć raz na spotkanie, umiejętność kapłana
uzdrawiający coś pozwala na ponowne użycie
drugiego oddechu przez BG bądź towarzysza).
Regeneracja: jeżeli BG ma przynajmniej 1PW to regeneruje pewną ich liczbę co rundę, nie może przekroczyć maksymalnej liczby PW i regeneracje nie kumulują się.
Leczenie: pozwala ustabilizować umierającą postać oraz usuwa choroby. Oparta na rzucie wyzwanie; gracz wyraża chęć użycia umiejętności, MG szacuje zaistniałą sytuacji i stwierdza jaki rzut sprawi, że powiodłaby się ona.
Tworząc kapłana człowieka otrzymujesz jedną dodatkową moc nieograniczoną ze swojej klasy, dodatkowy atut oraz dodatkową umiejętność z listy klasowej. W tej sesji wszyscy BG zaczynają z 990PD, czyli awans na kolejny poziom jest jedynie formalnością.