Cytat:
Napisał Avitto Dobry strażnik będzie najlepiej wiedział, co zrobić i co zgodne będzie z wolą jego mocodawcy, co? |
Przypomnij czego żeśmy byli świadkami w tej grze, bo ja pamiętam:
1. Jakiś tartak, w którym wielkie komary pozabijały ludzi.
2. Wydarzenia związane z tym czwartym graczem, w sensie pozabijani drwale.
3. Z miejsca, gdzie byli pozabijani drwale przeszliśmy do jakiejś jaskini, a potem korytarzami dotarliśmy do folwarku, gdzie robiliśmy krecią robotę. Na folwark napadł jakiś mutanciak o wielu ręcach.
4. Colonsky napotkał grupę zwierzoludzi z dużym demonem gdzieś na trakcie. (to jest włączone do fabuły, prawda?)
5. Coś tam z Tankredem, o czym przeczytam w tym tygodniu.
6. No teraz napad na jakąś wioskę, a Colonsky i Adelmus mieli oddzielną misję pogoni za duchem królika.
Bo jak aż tyle to zarządzam ewakuację.
Tajemnice wymagające rozwiązania (chyba że już to zostało rozwiązane, a ja przegapiłem):
1. Latające mutanty w tym pierwszym tartaku?
2. Gdzie zniknął szef Colonskiego?
3. Jakieś groby mutantów jakby z Blair Witch Project?
4. Czemu był podkop pod folwark?
5. Czemu sołtys wsi, w której jesteśmy, jako kultysta chaosu, nie pomógł ofensywie?
6. Co właściwie kombinują mutanci z tym budowaniem minispołeczności?