Nie rozumiem gdzie problem.
Masz 8 000 lub 9 500 xp.
Możesz wziąć bazowy archetyp i wtedy masz pełną pulę.
Możesz wziąć zaawansowany archetyp to wtedy od tych 8/9.5k odejmujesz odpowiednią wartość a pozostały xp wydajesz na co Ci się żywnie podoba.
A co do psykerów... jeśli rzeczywiście tworzyli psykerów chcąc by byli potężniejsi od innych graczy to w tym momencie to jest intencjonalna głupota. Rozumiem fabularia i tak dalej, ale gra ma być przede wszystkim grywalna, a dominacja jednej klasy nad innymi mocno uderza w grywalność.
Btw.
Jeszcze jedno uściślenie.
Regeneracja Punktów Infamii
Będą one regenerowane dosyć często. Nawet po kilka razy na większy wątek.
Generalnie postaram się, w czasie gry, szacować czy to co się wydarzyło zawiera w sobie już dość dużo wydarzeń, że byłoby solidną 5-8 godzinną sesją 'na żywo'. Jeśli tak to jak tylko pojawi się fabularna podstawa i postaci będą miały przynajmniej kilka godzin by się zrelaksować i odpocząć to będzie moment odzyskania wszystkich zużytych punktów Infamii