Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-10-2017, 01:29   #145
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 6 - 01:05 h po skoku

- Oki myli państwo. Z terminami było dość pechowo w tej turze. No ale jednak w większości względnie się uwinęliśmy No więc jest post i ode mnie. Mamy początek Tury 6. Termin na odpis do pt 27.X.


- No gratuluję. W grze minęła pełna godzina i jeszcze nikomu nie udało się zabić swojej postaci

- Akszyn jest więc minęło ok 5 min w tej turze. Czyli jest 01:05 h po skoku.

- Do orbity Dagon V zostało "Archeonowi" ok 12.93 ja czyli 3.5 h lotu przy obecnej prędkości.

- Wymyśliłem sobie segmenty. "Archeon ma ok 111 m więc pi x oko ma 10 grodzi co ok 10 m każda. Przestrzeń między grodziami to segment. Przestrzeń np. między 6-tą a 7-mą grodzią to to 7-my segment.

- Umownie statek dzieli się na 3 sektory: dziób, śródokręcie i rufę. Dziób jest do 4 grodzi (do 4-go seg), śródokręcie od 4-tej do 7-ej grodzi, rufa od 7-ej grodzi.

- Trochę, żeście się porozłazili więc się zrobiło kilka grupek i singli. Podam mniej więcej jak jest na koniec mojego posta:

- Dziób; Mostek: Teddy.
- Śródokrecie; segment 7; Red i Linda (ale oddzielnie).
- Rufa; hipernapęd; Rohan
- Śródokrecie; kajuty; Tichy
- Śródokrecie; medlab; Veronica
- Śródokręcie; sala bilardowa; Abe
- Rufa; maszynowania podświetlna; Drake
- Śródokręcie; biolab; Nivi
- ???; Papa


- Ktoś coś wie co się dzieje z Carrasem? Bo coś po profilu nie ma go na forum od 08.X. Bym wiedział, że coś się dzieje mógłbym jakoś reagować no ale bez żadnego info no cóż... No nie wygląda to zbyt dobrze. A to już coś jakby 2 tyg no to tak dłużej trochę już.



@Prya


- Co do tego manewru. Jak nie chcesz to nic nie rób Będziecie wtedy dalej zasuwać po prostej tak jak do tej pory i tyle Ale możesz też spróbować zrobić ten myk. Nie musisz teraz, możesz potem ale potencjalny zysk jest procentowy więc im wcześniej się go wykona tym większy zysk.

- Ja napisałem, że można go wykonać nad albo pod płaszczyzną ecliptyki ale po prawdzie można i w bok. Ale tak mi lepiej brzmiało Samego manewru to jakoś nie zmienia.

- Co do mechy to każde 10* poza pierwszym to utrudnienie o 1 do Twojego gwiezdnego drajwerstwa. Masz na 8 czyli skok o 10* dający 10% opóźnienia zdajesz na 1-8 na k10. Skok o 20* dający 20% opóźnienia zdajesz z mod -1 czyli na 1-7 na k10 itd aż do ok 50*.

- Jeśli zdasz no to robisz ten manewr, macie te opóźnienie extra i wszystko jest ok. Jeśli zdasz z 1 masz jeszcze ekstra 5%. Jeśli oblejesz to miniecie Dagona V zbyt daleko by się zaorbicić na nim. Jeśli na 10 to przygrzmocicie w niego, obcą jednostkę albo jakiś z jego księżyców.




@Linda



- Linda mniej więcej bez przeszkód dotarła do segmentu 7 czyli tam gdzie ostatnio był namiar na Julię. Ale weszła przez inne drzwi niż te zablokowane przy jakich była osttanio Julia.

- Ani Linda ani nikt inny nie miał realnych szans dotrzeć do Julii nim to coś ją dopadnie. To coś było cóś jak z kilkanascie metrów od Julii a ktokolwiek inny miał z kilkadziesiąt w linii prostej a jak doliczyc otwieranie drzwi, zablokowane drzwi, wolniejsza prędkość lotu, zmianę poziomów itd no nie. Nie dało się. Także tutaj ani Linda ani nikt inny o to nie powinien mieć pretensji do siebie czy do kogoś.

- Na koniec posta Linda dociera do seg. 7. Tego samego co była w nim Julia ale nie widzi jej. Tak samo jak wcześniej Julia właściwie nie ma łączności ani z Alex ani z nikim. Słychać same trzaski i szumy w sluchawce. Do drzwi gdzie była ostatnio "Red" brakuje Julii paru korytarzy. Powinno się do dać pokonać w minutę - dwie. Przynajmniej jakby nic nie zablokowało drogi.



@Rohan


- Oki zwiększyłeś moc o 10%. Kostki były Ci łaskawe więc jest ten wypalacz o 10% wydajniejszy w tej dziurze bez skutków ubocznych. Zwiększyłeś moc po 15/60 min pracy czyli gdy brakowało Ci 45 min do końca w standardzie pracy. Ten czas skrócił Ci się o 10% czyli o ok 5 min. Łącznie więc wypalenie dziury powinno zająć Ci ok 55 min a nie 60. Na tą dziurę masz już spokój z testami no chyba, że znów będziesz chciał zwiększyć moc.

- Pomysł z chłodziwem mi się spodobał. Jeśli uda się je dostarczyć do wypalacza wówczas pierwsze 10% zwiększenia mocy będzie gratis. Czyli zwiększenie mocy o 20% będzie traktowane jak o 10% czyli awaria by była na 10 a nie na 9+ na k10. Jak coś niejasne to pytaj

- Co do raportów. No to Rohan dostaje prośbę od Alex a ta ma ją od Abe co do użycia Sparka. Jeśli Rohan zezwoli no to Spark by mógł zasuwać pomóc Abe. Mógłby bo Alex nie ma łączności z maszynownią czyli nie może przekazać Sparkowi zmiany poleceń. Czyli nikt inny zdalnie też nie. No chyba, że coś wymyślicie na tą okazję. A bez tego zostaje udać się do maszynowni i "zawołać" Sparka. Jeśli by Rohan się nie zgodził no Abe ma szansę odwołać się do kapitana (Tichy) albo jeśli jest nieosiągalny to do z-cy (Linda).



@Red

- Jeszcze żyjesz No ale różowo nie jest. Okazało się, że to zbliżające się coś to beczka/kanister ze żrącymi chemikaliami. Julia zdała test Ciała więc udało jej się uniknąć trafienia pojemnikiem. Ale znalazła się w obrębie "eksplozji" tego kwasu czy cóś.

- Kwas objął działaniem sporą powierzchnię kombinezonu. Zużycie obydwu pakietów uszczelniających (nie masz już żadnego - 0/2 w exel) trochę wydłuzyło sprawę no ale kwas nadal oblepia i przeżera kombinezon więc w ciągu 1-2 min przeżre znowu skafander.

- Masz tą 1-2 min by się wyratować. Tyle gdzieś "Red" wytrzyma aktywnego działania zanim mróz i brak tlenu pozbawi ją przytomności i w ciągu następnych 1-2 min zabije. Bazowo możesz się wyratować albo znajdując się w pomieszczeniu chociaż z tlenem albo znajdując nowy kombinezon. No albo wymyśl coś sama

- W okolicy najbliższe "bezpieczne miejsca" wydają się inne wejście przez gródź 6 do segmentu 6-go. Ale trzeba by tam trafić po ciemku i w stresie i bezdechu. Drugim mozliwym miejscem jest sluza powietrzna. Jeśli by sie uchowała cała powinna być tam atmosfera nawet jak w korytarzu jej nie ma. Powinny też być skafandry. Ale w ani jednym ani drugim miejscu Julia teraz nie była więc nie wie ani jak wygląda droga do nich ani one same.



@Tichy

- Leon dotarł do kajuty bez przeszkód. Może więc wziąć strzelbę czy co tam jeszcze uważa.

- Z łącznością w segmenci 7 jest tak, że jak dziewczyny straciły łączność z Alex to Tichy i inni jak się tam znajdą to też stracą. A jak stracą to tracą możliwość komunikacji czyli w przypadku dowódcy i dowodzenia. Wtedy wedle procedury dowodzenie powinien przejąć z-ca czyli Linda ale ona też już jest w 7-ce i nie ma z nią łączności. Wówczas przynajmniej na mostku przejmuje dowodzenie ktoś z obsady no a została tam tylko "Teddy" no to ona.

- Tichy dostaje też przekaz przez Alex od Abe w związku z tym robotem i pojemnikiem na skażone substancje. Sprawa w pierwszej kolejności podlega normalnie pod Rohana no ale kapitan też może zareagować.




@Veronica



- Post zaczyna się komunikatem Lindy. To z postu Corax z jej tury. Tak wrzuciłem dla przypmnienia. Było parę minut, że można było jej odpowiedzieć.

- Alex nie może namierzyć Papy. Może podać gdzie powinien być. Cała okolica rufy jest jednak poszatkowana nieźle uszkodzeniami więc moze nic mu nie jest ot akurat jest tam gdzie nie ma czujników. A sądząc po schemacie statków w sporej mierze go nie ma.

- Co do stimpaków to macie jakieś każdy swoje tak jak to w exel pisze. Ale jak komuś mało no może nabrać wiecej zamiast innego ekwipunku.

- Na końću Veronica dostaje "sms" od Nivi. Dostaje też propozycję obejrzenia filmów z oków Rohana.



@Abe



- Post zaczyna się komunikatem Lindy. To z postu Corax z jej tury. Tak wrzuciłem dla przypmnienia. Było parę minut, że można było jej odpowiedzieć. Bo mam wrażenie, że pisałeś tylko pod mój kawałek z mojej tury.

- Ze Sparkiem nie ma obecnie kontaktu. No i jest wynajęty. Może go odwołać Rohan albo szef albo vice szef. Jakby go jakoś zawiadomić to robot mógłby przybyć w parę minut. Więc wygląda na to, że główna trudność to zawiadomienie robota i zezwolenie od Rohana/Tihchy'ego.

- W pobliżu jest kącik antypożarowy. Można z niego skorzystać. Dalej zostaje kwestia pojemnika.



@Drake



- Właściwie Drake dotarł bez większych przeszkód do maszynowni podświetlnej. Ale im bliżej tym gorzej, mniej światła, mniej rzeczy działa, z latarką trzeba zasuwać no tylko zniszczeń więcej.

- Drzwi otwierają się ale tylko na wąską szczelinę. Nie wiadomo czy przez ten klej czy coś innego. No ale otworzyć się w tej chwili nie chcą.

- Drake nie ma łączności ani z Alex ani innymi.

- Jest pewna opcja wysadzenia grodzi głowicą torpedy. Ale sytyacja bardzo ryzkowna bo zniszczenia mogłyby okazać się zbyt krytyczne dla korwety.



@Nivi



- Przez te parę minut tak po prawdzie zdążyłaś wrcić do laba i tyle.

- Ale masz trzy podstawowe opcje co byś brała na tapetę najpierw. Każde badanie to inne rzeczy sprawdza. Każde to ok 5 min.



@Papa



- Papa póki co jest zaginiony w akcji. Potrzymam go tak trochę jeśli sie sytuacja z Carrasem nie wyklaruje. No jak nie to no raczej los Papy jest przesądzony.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić
Pipboy79 jest offline