Po kolei:
Cytat:
Gdzie planujesz rozpocząć sesje?
|
To zależy od Ciebie, od rasy, typu postaci i historii postaci. No i oczywiście od tego czy chciałbyś zacząć w jakimś konkretnym miejscu.
Cytat:
- Tytuł gry zobowiązuje, więc idąc tym tropem jakiś barbarzyńca. W stylu Conana, lub czerwonej sonji z komiksów.
|
Pasuje jak najbardziej.
Cytat:
- Zawsze chciałem też zagrać czarodziejem. Ale tu widzę jak czarodziej, to z reguły złe moce i wyszedłby z tego czarnoksiężnik. Do przemyślenia.
|
Szczerze, to na początek odradzam. Tu czarodzieje to faktycznie mrok i złooo, pakty z demonami i te sprawy, to na 80% bohaterowie negatywni. Pozostałe 20% to:
1. Alchemicy Lotosu - postać fajna ale najlepiej grać nią w drużynie. W sesji solowej mógłby mieć ciężko.
2. Jadeitowi Mnisi - można fajnie zagrać, mają np. koncept wędrownego łowcy demonów i radzą sobie solo.
3. Można zagrać dobrym czarownikiem, ale wtedy raczej nie z Tricarnii. Coś w stylu kapłaństwa/druidyzmu. Ogólnie magowie (za wyjątkiem alchemików) to w tym settingu bardziej magowie-kapłani niż czarodzieje. Taki Toth-Amon bardziej niż Merlin czy Gandalf.
4. Kolejną opcją, ale opisaną tylko fragmentarycznie w poszczególnych dodatkach, byliby wędrowni kapłani Huliana, boga kowali. W różnych podręcznikach są różne wersje tego co teoretycznie mogliby robić (chyba autor sam jeszcze nie zdecydował) ale ogólnie możnaby ich określić jako kowali run - mogą tworzyć znaki które ranią lub odganiają demony i magiczne istoty, usuwają magię itp. Oczywiście są ścigani na terenach Faberterry i Tricarni. Tyle że tu trzeba by używać moich zasad domowych, bo to co jest opisane trochę się różni w różnych dodatkach.
Cytat:
- Amazonka. A jak! |
Może być
Cytat:
- Ktoś z hebanowej sawanny. O ile jest możliwe by osoba od nich odłączyła się od plemienia i zaczęła wędrówkę po krainach.
|
Jak najbardziej może być. Nie ma żadnego problemu aby mógł znaleźć się wszędzie
Nie ma problemu. Mam dodatek o Jalizarze to jak będziesz chciał podrzuce Ci kilka ciekawych opcji mechanicznych.