Ok. Zaraz postać rozwinę. Na nowe czary też rzucę i w zależności od wyniku, zobaczymy co będzie. Dam znać.
edit:
Postać już rozwinięta. Masz do wyboru jeden z następujących czarów: Konserwacja - [koszt 1PP/0HP] czar pozwala zakonserwować organiczną materię przez okres dziesięciu dni, tak że nie podlega ona procesom rozkładu. Może to dotyczyć pojedynczego organu, żywności, płynów fizjologicznych lub całych zwłok. Szpony - [5PP/2HP], paznokcie maga zamieniają się w długie, ostre szpony (poziom umiejętności to brawl+2*POW, może być zwiększony do 3*POW, za kolejne 2PP/1HP), obrażenia k4+2+db (za kolejny 1PP/1HP można zwiększyć do 2k4+2+db) Wężowe dłonie [10PP/3HP], ręce maga zamieniają się w parę jadowitych węży. Jeżeli w walce wręcz mag trafi swoją ofiarę, zostaje ona ukąszona [trucizna: Potency = POW]
Ostatnio edytowane przez xeper : 10-11-2017 o 09:34.
|