Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-11-2017, 17:22   #25
pi0t
 
pi0t's Avatar
 
Reputacja: 1 pi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputacjępi0t ma wspaniałą reputację
Opcja z grzybami odpadającymi ze ścian dość ciekawa, choć mi wtedy tak na szybko nie pasuje ich: humanoidalny wygląd, czy pewne cechy społeczne, wiara w bogów i itp. Zresztą w podręcznikach wszędzie są określenia jako "rasy", "stworzenia", co średnio pasuje w przypadku grzybni/pleśni. Te określenia też nie dotyczą opisu zębaczy, więc jest pewne rozróżnienie. Ale nie uważam tego za jakiś wielki problem. Zresztą każdy mg może też mieć swój pogląd na tą sprawę.
 
__________________
Mistrz gry nie ma duszy! Sprzedał ją diabłu za tabelę trafień krytycznych!
pi0t jest offline