Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 18-11-2017, 17:38   #119
Satrius
 
Satrius's Avatar
 
Reputacja: 1 Satrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputacjęSatrius ma wspaniałą reputację
Cytat:
Gdzie piszemy teraz?
Cytat:
Chyba powinniśmy opisać wrażenia z walki.
Jestem w trakcie robienia listy umiejętności i atutów aby wysłać wam do wyboru. Na 2 poziomie otrzymujecie moce użytkowe, nie sprawiają, że giną armie wrogów ale jak sama nazwa wskazuje są użyteczne podczas rozgrywki.

Zapisywałem wasze ruchy w walce i na podstawie ich opiszę ją do jutra wieczora. Wracamy do poprzedniej wersji; mój odpis, wasz, mój.

EDIT; wybierzcie proszę po jednej umiejętności z poniższej listy

Farlon:

Cienista zasłona - nie widać cię i nie słychać, przez kilka tur, nie podczas walki.
Czarcia odporność - zwiększona odporność (+5 modyfikator z kondycji), przez kilka tur.
Eteryczny krok - teleportacja do 3 pól i do końca tury +2 do wszystkich obron.
Zwodniczy język - +5 do najbliższego użycia oszusta/dyplomacji/zastraszania.

Angella:

Błyskawiczny odwrót - przemykasz się na maksymalną odległość twojej podwójnej szybkości. Twoja postać w czasie odwrotu jest zamazana.
Skok - stworzenie będące celem działania mocy, wykonuje w ramach wolnej akcji test Atletyki, do którego otrzymuje premię z mocy +10. Może przebyć tyle pól na ile pozwala mu test, a nadto jest traktowane jakby miało możliwość rozbiegu.
Spadające piórko - ty i twój towarzysz spadacie lekko niczym piórko, po upadku nie znajdujecie się w pozycji leżącej.
Tarcza - otrzymujesz do końca swojej następnej tury premię z mocy +4 do KP i refleksu.

Skaza i Rodrik:

Cressendo przemocy - sojusznik otrzymuje dodatkowe PW równe twojemy modyfikatorowi z charyzmy.
Otrząśnij się! - (aby przerwać osłabiający efekt) stworzenie będące celem działania mocy wykonuje rzut obronny z premią z mocy, równą twojemu modyfikatorowi z Charyzmy.
Rycerski ruch - sojusznik będący celem działania mocy wykonuje akcję ruchu, jako akcję wolną.
Udzielenie pomocy rannemu - stworzenie będące celem może wykonać dodatkowy przypływ sił (na leczenie podczas walki)


Co do atutów to ich lista jest długa, więc pozwolę sobie dopasować do waszych bohaterów (chyba, że jesteście już na coś zdecydowani albo chcecie poszukać czegoś na necie).
 

Ostatnio edytowane przez Satrius : 18-11-2017 o 22:30.
Satrius jest offline