Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 22-06-2007, 10:26   #5
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
Autor: AC [ niedziela, 17 czerwca 2007, 21:22 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Bush, Pavciooo, Grigorij, Scorez:
Wampirzyca powiedziała tylko Nie róbcie nic i w jednym momencie Ogar Piekieł rzucił się na Scoreza, który odruchowo próbował zasłonić się rękami. Jego dłonie zostały w jednym momencie rozszarpane. Ogar odskoczył szybko, gdy rozgrywała się ta scena wampirzyca dodała Taka spotyka kara każdego kto łamie Zasadę Gościnności.

Nikt więcej nie został zaatakowany (Pavciooo i Tevery wzięli swoje grzyby z czego Tevery zjadł odrazu jeden, poczuł się znacznie lepiej choć ciąglę jest bardzo głodny), choć Mięsny Golem może wszystko rzucić i zaatakować wampirzycę i jej psa poprzez rozkaz samą myślą Scoreza.

Tomek:
Idąc w tamtą stronę natknąłeś się na Wampira z Kosą Ponurego Żniwiarza. Błyskawicznie przybiegł do ciebie (nawet na standardy Żywych Trupów to było nadnaturalne, musi być naprawdę mocny) i spytał się: Och, jesteście tu nowi. Czy macie może porcelanową zastawę stołową na sprzedaż? Jego twarz jest śnieżno biała, na głowie ma czarny kapelusz z rondem, z tego co widzisz ma krótko obcięte włosy. Jego oczy są zwykłe, wampirze: czerwone. Jego ubranie to czarny garnitur z błękitnym krawatem, na dłoniach nosi białe rękawiczki, a na szyi ma złoty łańcuch z jakimś czerwonym wisiorkiem. Tak samo jak wyczuwasz kto jest nieumarły tak i tutaj coś czujesz względem tego amuletu, pewnie jest magiczny...

Vianagord
Zbliżenie parteru domów


Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 4/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Trzy czerwone grzyby (Rż +1,5)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Klucz Marponu

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Czerwony grzyb (Rż +0,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Buaszeyos [ niedziela, 17 czerwca 2007, 21:39 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Odsuwam się od scoreza na bezpieczną odległość i patrzę na rozwój wypadków.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Tevery Best [ niedziela, 17 czerwca 2007, 21:46 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Scorez, braciaszku! Uspokój się i oddaj grzybki! Wszyscy dostali po tyle samo i nieuczciwe jest przywłaszczanie sobie więcej, panimajesz? Więc oddaj grzecznie grzybki.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Pavciooo [ niedziela, 17 czerwca 2007, 22:55 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Również w milczeniu przyglądam się rozwojowi sytuacji.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ niedziela, 17 czerwca 2007, 22:57 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
*Dobra, oddaj jej dwa grzyby.* Przekazał myśl golemowi. -Czemu mnie zaatakowałaś? Nic ci nie zrobiłem.- Powiedział głośno. -Widziałem jak zabiłaś jednego zombie który się potknął wysypując monety, czemu to zrobiłaś?-

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 09:33 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
- Niestety nie, mam tylko kilka mieczy i fioletowych bełtów. Może chciałbyś je kupić? Chociaż sądząc po twojej imponującej kosie nie są ci za bardzo potrzebne. - Odpowiedział przyglądając się uważniej wampirowi.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 09:49 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Bush, Pavciooo, Grigorij, Scorez:
Golem Scoreza odłożył na ziemię dwa grzyby, które chwilę później podniósł jeden z niewolników i pędem pobiegł do magazynu. Mamy tutaj kodeks zasad, nie wiem o jakim niewolniku mówisz, pewnie mnie pomyliłeś z inną współobywatelką. Ogar Piekieł znów usiadł przy swojej pani.
<rzeczywiście to nie ta>


Tomek:
Ech, już od dawna szukam porcelanowej zastawy stołowej. Marpon takiej nie ma, a pamiętam że to ładna rzecz. Oooo, idzie szef, o tych mieczach powinieneś z nim pogadać. Ukłonił się zbliżającemu się wampirowi i pobiegł w stronę muru na północy mapy. Ten, który się pojawił ma na sobie biały, trochę pobrudzony różnymi kolorami kitl, na biodrach ma wielki pas z różnymi kolorowymi probówkami. Ma tak samo białą skórę i czerwone oczy jak poprzedni rozmówca, ale ten jest łysy i ma czarną brodę. Witam, jestem Antarius i wolą współobywateli jestem tu szefem na pewien czas. Podobno przynieśliście jakieś ciekawe towary z Sord. Gdzie one są? I co byście chcieli za nie?

Vianagord
Zbliżenie parteru domów


Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
2. Scorez
- Brak dłoni (nie możesz nic trzymać dopóki nie znajdziesz sobie nowych i nie zostaną ci one podłączone)

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 4/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Trzy czerwone grzyby (Rż +1,5)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Klucz Marponu

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Czerwony grzyb (Rż +0,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 19/20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: scorez [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 09:53 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
-Okej, ale wy wampiry możecie zabijać każdego Żywego trupa jak chcecie?- Spytałem się wampirzycy.


[Ej, czy mogę przeszczepić sobie łapy mojego golema? ]

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 10:01 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
- Mamy ze sobą kilka mieczy i fioletowych bełtów. Są w tej skrzyni noszonej przez golema. - Wskazał na miejsce gdzie stała reszta grupy.
- Najlepszą dla nas zapłatą byłby klucz do Marponu ale tego zapewne nikt nam tu nie odda. Inną ciekawą zapłatą byłby amulet tego który właśnie odszedł ale przypuszczam, że i na to się nie zgodzicie. Poza tym nie wiem co jeszcze jesteście w stanie zaoferować.

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 10:10 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Tomek:
No nie, tych rzeczy rzeczywiście nie oddamy za kilka mieczy i bełtów... mamy dużo dóbr luksusowych, dużo złota, kilka schematów technicznych i znajdzie się pewnie na sprzedaż jakiś zwój magiczny. Niestety całą broń musimy przeznaczyć na zbliżającą się wielkimi krokami obronę murów miejskich.

<stoisz przy wejściu do korytarza na końcu którego są grzyby i drużyna>

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 10:12 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
- A te probówki które wiszą u twego pasa? - Zapytał patrząc na nie.
- Czy oddałbyś je w zamian za nasz towar?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 10:24 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Tomek:
Moje probówki? To zależy co was interesuje w związku z nimi. Taka wymiana wchodzi w grę, jedna próbówka to 5 mieczy, nie wiem jakie tam macie bełty więc to się jeszcze ustali. Moje alchemikalia dodają siłę, szybkość, celność lub wytrzymałość na pewien czas, niektóre mają również ciekawe właściwości... te co mam przy sobie na ewentualną sprzedaż..

2*Eliksir Siły (+4 siły na 2 tury)
2*Eliksir Żywotności (+10 żw na 2 tury)
2*Eliksir Wytrzymałości (+4 wt na turę)
2*Eliksir Szybkości (+4 sz na 2 tury)
2*Eliksir Niewidzialności (pełna Niewidzialność na 2 tury)
2*Eliksir Lewitacji (możliwość latania z szybkością normalna (efekt działa przez 3 tury))
1*Eliksir Dechu Ognia (dwa razy droższy; pozwala zionąć ogniem jak przy Paszcza: Ogień w jednej turze 3 razy)

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 10:26 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Ciekawe, jednak nie mogę sam decydować. Czy poszedłbyś ze mną do reszty mojej grupy?

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 10:30 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
[dodatek do poprzedniego update]

Tomek z Antariusem doszli do reszty grupy i Antarius powtórzył swoją ofertę i powiedział o eliksirach. Wampirzyca odpowiedziała Scorezowi chwilę wcześniej, że tak jeśli łamie on zasady.


Scorez nie może sobie wziąść dłoni golema z mięsa bo to niezupełnie są dłonie tylko kawałki mięsa magicznie uformowane w dłonie - nie działają poza golemem

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: Buaszeyos [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 11:37 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Ciekawie, a mówiłeś coś o zwojach magicznych, mógłbyś wymienić o jakie Ci chodzi?-Następnie patrzę na scoreza-Każ mu pokazać nasz towar-pokazuję na golema

--------------------------------------------------------------------------------
Autor: AC [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 13:23 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Wszyscy:
W skrzyni było 20 mieczy i około 20 Entarionowych Bełtów. Antarius powiedział, że to cenne bełty, więc wam może zaproponować, że 1 E. Bełt kosztuje tyle co 2 miecze. Co do innych rzeczy niż eliksiry byście musieli udać się z nim do magazynu. W drodze opowiada wam o różnych rzeczach, tutaj możecie zadawać pytania. Z rzeczy o których mówi warte uwagi wydały się:

Zwój Kuli Ognistej, Zwój Cienistego Chodu, Płaszcz Ochrony, Okulary Noktowizyjne, Buty Odwróconego Chodu, Sprzęt do Tworzenia Amunicji a, Sprzęt do Tworzenia Amunicji b, Sprzęt do Tworzenia Amunicji c, Schemat Naprawy Rewolweru, Schemat Tworzenia Okularów Noktowizyjnych, Schemat Tworzenia Prochu Strzelniczego, oprócz tego dużo biżuterii, zastaw stołowych, cennych obrazów, cennych mebli, różnych materiałów (w tym stal, ołów, proch strzelniczy, rtęć, cyjanek, złoto, srebro)... wszystko to w różnych ilościach (np wymienione Zwoje i Płaszcz Ochrony są tylko takie 1 na sprzedaż, a Schematów jest stosunkowo dużo).

[Czekam aż odpisze 4/5 osób (najlepiej jakby było 5). Mamy dość szybkie tempo, prawda? Pewnie zwolni później...]


Vianagord
Zbliżenie parteru domów


Notatki (do wpisania w karty postaci, gdy się więcej rzeczy zbierze):
1. Tevery
- Schemat tworzenia amunicji a - możesz tworzyć amunicję a z kawałku ołowiu, prochu strzelniczego (tworzonego z saletry) i pustych łusek amunicji a
2. Scorez
- Brak dłoni (nie możesz nic trzymać dopóki nie znajdziesz sobie nowych i nie zostaną ci one podłączone)

Scorez:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,1
Żywotność: 4/6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Trzy czerwone grzyby (Rż +1,5)
- Hełm spawacza
- Klucz Marponu
Ilość sług:
+ Golem z Mięsa - żw3, s5 [gdy zginie ten który go przywołał dostaje Obrażenie:2]

Bush:
Poziom: 4
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1,0
Żywotność: 6
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tomek:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,0,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Łopata
- Racje żywności (na 7 dni)
- Klucz Marponu

Pavciooo:
Poziom: 5
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,4,1,0
Żywotność: 7
Ekwipunek:
- Racje żywności (na 6 dni)
- Czerwony grzyb (Rż +0,5)
- Stalowa tarcza (prostokątna)
- Klucz Marponu

Tevery (Grigorij):
Poziom: 3
Statystyki [S,Sz,Wt,C]: 1,1,1/2,0
Żywotność: 18/20
Ekwipunek:
- Pistolet (magazynek: 12a)
- Amunicja: 10b
- Klucz Marponu


--------------------------------------------------------------------------------
Autor: t0m3ek [ poniedziałek, 18 czerwca 2007, 13:26 ]
Temat: Re: [APW]: Przygody Żywych Trupów

--------------------------------------------------------------------------------
Chciałbym kupić w magazynie jedną zastawę stołową z porcelany jeśli macie. Poza tym chętnie zaopatrzyłbym się w płaszcz ochronny, reszta mnie nie interesuje. - Powiedział wampirowi w drodze do magazynu.
 
AC. jest offline