Avdima + Mike "Inżynieropodobna" to jest Vis(postać Grave Witch, chwilowy NPC) i ona właśnie ma klasę technosavant i lekkie zboczenie, ale serio tylko lekkie, odnośnie robotów i cybernetyki, więc raczej dublowanie by nic nie dało... natomiast sam taki prawdziwy Inżynier/mocny jajogłowy to jak najbardziej by był na miejscu. Gościu może dłubać w statku/mecha/broniach i pancerzach załogantów(już widzę ślinotok obecnych BG)/znać się na hakowaniu/ulepszaniu choliba wie jakiego sprzętu, to się wydaje jak najbardziej na miejscu
Cytat:
Napisał Mike Kalkulator i SRD z poprzedniej rekruty mi nie działa. |
To se weź, i poszukaj w internetach nowego do D&D 3.5 :PP a bardziej serio, no cóż rekruta stara, tamten kalkulatorek się kopyrtnął,
tu masz nowy
a i nowe srd tu w jednym z postów zamieściłam.
Autumm Terrorystka? Partyzantka? Ojej
ale wiesz, teges... załoganci Fenixa to niby Kosmiczni Piraci/Najemnicy/Przemytnicy/blabla
ale oni wcale taacy źli nie są, i nie mordują niewinnych i takie tam.
Cytat:
Napisał Autumm Postać mechanicznie jest, jeśli kogoś interesuje koncept to jest to ex-wojskowa, obecnie rewolucjonistka, z dobrą gadką, smykałką do materiałów wybuchowych, nastawiona na buffowanie drużyny Takie coś między bardem a łotrzykiem :P |
Interesuje, i to bardzo, a najbardziej MG
bo... mamy na ten przykład już w ekipie aż 3 ex-wojskowych
Kapitan, Nightfall i Fenn, są byłymi trepami. To może ta Twoja to jakaś... najemniczka? Obecna/była?
------------------------------------------------------
Powtórzę raz jeszcze, żeby nie było, że nie trułam o tym wystarczająco
bo naprawdę nie chcę później przykrych niespodzianek, zarówno dla ewentualnych nowych graczy, i tych co już grają:
Gramy dużo w docu, obecność codzienna(bardzo mile widziana) lub co drugi dzień(wskazana). Wpaść na choćby 5min. dopisać się do jakiegoś dialogu, zarzucić swoją akcją w trakcie walki i tym podobne to w tej sesji (nie)stety na porządku dziennym. Wiem, że się powtarzam, ale serio, serio, nie chciałabym żeby potem były zgrzyty i podobne cyrki, i dopiero co nowo wprowadzona postać odchodzi, bo jednak nie tego się gracz spodziewał po sesji/za dużo tego/nie ma tyle czasu/nie lubi doca itd. itp.
Pomyślcie również, jak ewentualnie waszych herołsów wprowadzić na pokład. Wiem, że brzmi to teraz banalnie, i że to brocha MG, ale sami również możecie podrzucić jakimś pomysłem, dlaczego mieliby was zabrać ze sobą i to na dłużej, a nie tylko na choćby podwózkę do miejsca/planety xy, gdzie się wasze drogi rozejdą
Jeśli ktoś już ma jakieś początkowe... "rzeczy"
/karty postaci do przeczytania, podrzućcie namiarami, to mogłabym już zerknąć na to i owo i w czymś pomóc. Również w tym momencie przypominam, iż karty proszę na
https://www.myth-weavers.com/ i żeby mi tu nikt nie marudził, że nie umie, że mu się nie chce, że musi się tam zarejestrować i ojej i blabla
Tak, wiem, trochę z tym wszystkim roboty jest, ale to tylko na początku(i z moją pomocą przez to łatwiej przejść), a potem to już tylko "raz na ruski rok" sobie w te karty będziecie zaglądać.
Uffff... pozdrawiam!