Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 05-12-2017, 20:13   #33
Eleishar
 
Reputacja: 1 Eleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputacjęEleishar ma wspaniałą reputację
Jak się gra w czasie rzeczywistym i nie chce zakłócać płynności sesji, to w walce proste deklaracje są najlepsze, niezależnie od edycji. Z 5E wielkiego doświadczenia nie mam, ale pamiętam że walkę dało się prowadzić szybko.
Jeśli to istotne starcie (np. pojedynek z kluczowym NPC) to my na sesjach na żywo stosowaliśmy prostą metodę, najpierw szybkie deklaracje mechaniczne i rzuty, a potem opisy.
W przypadku umiejętności, to zależy jak złośliwy jest MG. Nie powiem ile razy podczas sesji ktoś odpalał pułapkę, bo deklarował że coś dokładnie sprawdza. Czasami lepiej po prostu rzucić kostką.
 
__________________
Nieważne kto śmieje się ostatni, grunt żebym był to ja.
Eleishar jest offline   Odpowiedź z Cytowaniem