Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-12-2017, 10:44   #10
Asmodian
 
Asmodian's Avatar
 
Reputacja: 1 Asmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputacjęAsmodian ma wspaniałą reputację
Cytat:
Ten „blogerski standard piaskownicy” nasi blogerzy wymyślili sami sobie, przyjmując jakiś dziwny zestaw założeń, który na bank nie pojawiał się w każdej staroszkolnej kampanii
Możliwe, że nie wszystkie elementy ich gry w blogach były "staroszkolne". Ale nie da się nie zauważyć, że jedną z głównych cech "starej szkoły RPG" jest umożliwienie gry modułem czy settingiem, nie jej narzucenie powyższymi a z tych blogów wynika, że głównie skupili się na otwartym świecie i dużej swobodzie decyzyjnej graczy, eksploracji nieznanego(operowanie przez graczy światem), jednocześnie nie tracąc esencji Lochów i Smoków....czyli lochów. Stąd może dlatego najlepsze moduły to te oferujące największą swobodę decyzji a więc najczęściej te, co opisują loch, jakąś pipidówkę i nic po za tym
 
Asmodian jest offline