Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 21-12-2017, 21:03   #15
Buka
Wiedźma

Reputacja: 1 Buka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputacjęBuka ma wspaniałą reputację
Species: Chulons

Home-World: Argisass VI

Description: They live for over two hundred years and have incredible regenerative abilities. They do not like to involve themselves in the affairs of others, and prefer to remain politically neutral. They are a peaceful civilization, dedicated to creative and leisure pursuits, such as art, music, dance and flower arranging. They have advanced scientific knowledge and an evolved sense of morality. They are known throughout the galaxy for their spicy cuisine

Dżungla w 90%, wolna rotacja planety wywołująca długie, ciepłe dni (37h, temperatury do 27 stopni), zimne noce (7h, minimalnie 12 stopni). Stały, łagodny klimat… UWAGA - atmosfera składa się z Azotu i Dwutlenku Węgla, zalecane użycie masek/ i - lub skafandrów. Należy również mieć się na baczności względem tutejszej flory i fauny.

Odnośnie samej kolonii oficjalnych danych było niewiele: Około 2500 mieszkańców, zajmujących się Botaniką i Medycyną, a wszystko pod przewodnictwem Chulonów...