Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 31-12-2017, 02:29   #119
Autumm
 
Autumm's Avatar
 
Reputacja: 1 Autumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputacjęAutumm ma wspaniałą reputację
Ja bym to w ogóle rozbiła na dwie sprawy:

1) Jeśli masz aparaturę i składniki -> Craft (Chemistry), po porostu obsługujesz ją i już

2) Jeśli nie masz aparatury, masz ją niekompletną lub masz nietypowe składniki -> Knowledge (Physical Sciences) żeby wymyślić proces (lub go zmodyfikować) + Craft (Mechanical/Structural) żeby wytworzyć/przerobić urządzenia + pkt. 1 żeby używać

Nie zgodzę się z Raistem, że Knowledge zawsze odpowiada za "pędzenie". To, że znam zasady procesu i mogę dokładnie je opisać, nie znaczy, że poradzę sobie z obsługą destylarni (a to jest właśnie Craft). W innym wypadku nie byłoby sensu dzielić Craft i Knowledge na dwa drzewka umiejętności.

PS: Żeby było bardziej obrazowo: Knowledge to wiedza o tym, jak działa samochód, Craft to umiejętność zbudowania takowego z części.
 
__________________
"Polecam inteligentną i terminową graczkę. I tylko graczkę. Jak z każdą kobietą - dyskusja jest bezcelowa - wie lepiej i ma rację nawet jak się myli." ~ by Aschaar [banned] 02.06.2014
Nieobecna 28.04 - 01.05!

Ostatnio edytowane przez Autumm : 31-12-2017 o 02:34.
Autumm jest offline