Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-01-2018, 22:36   #1
Ranghar
 
Ranghar's Avatar
 
Reputacja: 1 Ranghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputacjęRanghar ma wspaniałą reputację
[Autorski] X-Men: Mutanci na wymarciu



Ktoś wypowiedział życzenie i świat zmienił się nie do poznania. Najmocniej oberwali mutanci, którzy byli liczeni w tysiącach, a zostali mocno zredukowani stając się w większości zwykłymi ludźmi. Część z nich, która miała szczęście lub pecha, to już zależy od punktu widzenia, została mocno wygaszona z mocy. Najmocniejsi kiedyś mutanci potrafią teraz ledwo co z siebie wykrzesać , przepłacając mocniejsze wyczyny ogromnym zmęczeniem i bólem. Większość formacji zrzeszających mutantów rozpadła się. X-Men także zaliczyło wstrząs i wielu członków rozeszło się po świecie. Aktualnie w posiadłości Xaviera została mała grupa weteranów oraz studentów, którzy wspólnymi siłami próbują przeżyć każdy nowy świt.

Jest czego się bać bo rząd wprowadził przymusową rejestrację mutantów i innych istot z mocami. Do czynnej służby wróciły także Sentinele przeczesujące ulice miast z Shield i Avengers. W dzień i w nocy wyszukiwani są ludzie ze zdolnościami, których rząd później traktuje jak żywą broń.

X-Men w miarę swoich możliwości próbują rekrutować nowych członków. Xavier stracił swoją moc i naucza studentów. Jean Grey czuwa przy Cerebro próbując wyłapać sygnały od najbliższych mutantów. Emma Frost z małą drużyną zajmuje się obroną ośrodka. Scott Summers urządza wypady w celu pozyskania nowych sojuszników i mutantów.

Mutanci stracili wszystko o co walczyli długimi latami, całe wyspy, kraje i przywileje do życia na równi z ludźmi. Wrócili do punktu wyjścia sprzed wielu lat, gdy są ponownie w mniejszości, zaszczuci i jawnie wyniszczani. W wielu z nich coś pękło, kilku skończyło z sobą nim ktoś przyjdzie po nich. Inni chwycili za broń i ruszyli na Waszyngton, gdzie zostali zmasakrowani i pojmowani do niewoli. Reszta próbuje się zrzeszać w jak największe grupki, aby wspólnymi siłami odpierać ataki nienawiści na swój dom. Są też X-Meni, którzy wyszukują nowych mutantów, aby dać im przyszłość. Przyszłość, której sami już raczej nie doczekają...

XXXXXX


Witam, zbieram grupkę od 3-6 graczy, którzy wcielą się w nowych X-men. W pierwszych misjach spróbujemy wyratować trochę mutantów na ulicach i powalczyć z Sentinelami, pewnie zetrzemy się też z Shield i Avengersami.

Chciałbym, aby wasze postacie były stworzone przez was z trochę słabszymi mocami. Najlepiej jakby ta moc mogła się później rozwijać dając nowe sposoby na jej wykorzystanie. Np. kontrola nad wiatrem, na początek 2 razy dziennie podmuch wiatru, który jest w stanie spowolnić przeciwnika oraz 1 raz dziennie silniejszy podmuch wiatru, który przewróci zwykłego człowieka lub rozbije szybę i drewniane drzwi. Tak żeby było co rozwijać i ulepszać w miarę poziomów.

Oprócz mocy przewiduje uzbrojenie, gadżety, ekwipunek i sprzymierzeńców, których można zabierać do pomocy na misję. Chciałbym, aby wasze postacie miały w miarę solidną moralność, ale noże, pałki, paralizatory, miecze, pistolety i strzelby mogą pójść w ruch w obronie własnej lub w krytycznych sytuacjach. Beast pewnie później też dorzuci jakieś przedmioty zwiększające wasze cechy lub odnawiające życie i moce.

Co do mechaniki to będziecie mieli kilka statystyk. Będą punkty życia, ruchu i obrony. Przedmioty i moce będą miały wartości typu +3 (szansa trafienia i zadania obrażeń 3 kości) lub [3] czyli gwarantowane zadanie 3 obrażeń lub wybronienie 3. Pewnie pojawią się też mapki, słabo rysowane przez zemnie aby każdy wiedział gdzie jest. W każdym odpisie możecie wykonać ruch i jeden atak. Jeśli ktoś gra u mnie w Mystie lub ją czyta to już będzie wiedział o co chodzi.

Moje sesje bywają trudne ze względu na to, że korzystam z kości przy ustalaniu losowych wydarzeń, obrażeń i skutków. Jeśli jakiś wynik rzutu kością wskaże, że wasza postać traci oko lub rękę, to tak się stanie. Rzucam kośćmi w domu przed monitorem, a wynikiem po prostu jest odpis fabularny danego czynu. Jeśli potraficie się pogodzić z takimi zmianami w postaci bez kłótni i sprzeczek to zapraszam do zrobienia postaci

Żadnej znajomości historii nie wymagam, po prostu rzeczywistość została nagle drastycznie zmieniona. Postacie, które były martwe żyją, inne znowu gdzieś zniknęły. Różne postacie posiadają różne wspomnienia na temat historii. Opisów też nie wymagam dużych, tyle żebym wiedział w jakim stanie jest postać, gdzie idzie i co zamierza z jakim skutkiem. Czas nadsyłania kart postaci to do końca 13.01. W kartach postaci będę zwracał uwagę na proponowanych przez was dalszy rozwój postaci, ale oczywiście może się wszystko potoczyć trochę inaczej. Przy wyborze postaci będę patrzał na to jaką drużynę może udać się z nich ulepić. W przerwach między misjami możemy korzystać z doca, aby postacie mogły się poznać, uzbroić, podszkolić, itp. Myślę, że czas odpisywania to raz na tydzień. Karty postaci wysyłać na PW, może też być link do doca. Zaakceptowane postacie dostaną rozpiskę z czego i ile mogą korzystać dziennie.

Karta Postaci

Awatar: (portret postaci i drugie zdjęcie całej sylwetki od głowy do stóp)
Imię i nazwisko:
Kryptonim: (To jak będziesz nazywany w drużynie)
Narodowość:
Płeć:
Wiek:
Zawód: (nauczyciel, bokser, żołnierz, itp.)
Wygląd: (jeśli zmutowany wygląd to patrz niżej pod mutacja słabsza)
Charakter: (milczący, ale wrażliwy, arogancka gaduła, itp.)
Historia: (jak wyglądało twoje życie przed pojawieniem się mutacji, a może byłeś już bohaterem lub złoczyńcą, ale twoje moce zostały nagle stłumione. Jak wyglądało twoje życie zawodowe. W jaki sposób dostałeś się do Instytutu Xaviera? Namierzyli cię Cerebro i przedstawili co cię czeka jako mutanta, może odbili cię już z zasadzki lub transportu rządowego, może znasz kogoś z bohaterów/złoczyńców kto cię polecił. Historie można zakończyć na treningu z pokazem umiejętności lub mocy w sali ćwiczeń)
Umiejętności: (trzy płynące z waszego zawodu lub stylu życia. Np. prowadzenie ciężarówek, silny zamach kijem bejsbolowym, przyrządzanie zbilansowanych posiłków)
Rozwinięta ponad przeciętność cecha: (do wyboru Siła, Zręczność, Wytrzymałość, Percepcja, Inteligencja, Charyzma)
Mutacja główna: (opis mutacji i na jakie dwa sposoby ją wykorzystujesz)
Mutacja słabsza: (przeważnie związana z własnym wyglądem jeśli masz łuski, dodatkowe oko, ostre zęby, egzotyczny kolor ciała itp. Lub z efektami wizualnymi przy korzystaniu z mocy jak oczy zachodzące jakimś kolorem, kolorowe błyski z rąk, iskry itp. – Jeśli wasza postać nie jest taka krzykliwa lub zmutowana to można zwiększyć jej jedną cechą o +1 Do wyboru Siła, Zręczność, Wytrzymałość, Percepcja, Inteligencja, Charyzma
Słabe strony: (2 słabości, lęki)
Przyszłość: Propozycje z rozwojem postaci i jej mocy.
 

Ostatnio edytowane przez Ranghar : 02-01-2018 o 22:45.
Ranghar jest offline