Cytat:
2. Podczas rekrutacji, przy wysyłaniu karty będzie mała ankieta do wypełnienia. Dam do wyboru opcje a, b, c - skąd drużyna się zna. Będzie jeszcze możliwość d - zaproponowanie własnego sposobu poznania drużyny. Opcja z największą liczbą głosów wygrywa lub jeśli któraś z zaproponowanych możliwości wystarczająco mnie "urzeknie".
|
A nie lepiej po prostu narzucić schemat? Postawienie sprawy jasno znacznie ułatwia tworzenie fabularnego tła postaci.
Cytat:
3. Sprecyzuj proszę co masz na myśli. Samego Eberronu, jako świata, nie uświadczycie za bardzo, cała gra rozgrywać się będzie na oddzielnym półplanie.
|
Technologia napędzana magią, te domy smocze, ogólna powszechność magii. W zasadzie większość rzeczy, jakie są częścią Eberronu
I zrodziło mi się nowe pytanie: co z kapłanami/paladynami i ich źródłem magii?