Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 09-01-2018, 21:43   #13
Col Frost
Kapitan Sci-Fi
 
Col Frost's Avatar
 
Reputacja: 1 Col Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Fiath Zobacz post
Czy wiedza o broniach palnych to dosłownie: jak złożyć/rozłożyć karabin, za który spust pociągnąć, etc? Pytam, bo przy ich galaktycznej ilości to miałoby sens, a mamy też statystykę percepcji, która trochę brzmi jak szansa na trafienie w przypadku strzelaniny?
Wszystko co można wiedzieć o broni, nawet możliwość zbudowania takowej, o ile ma się potrzebne części. Percepcja wyczulenie zmysłów. Łatwiej dostrzec ukryty przełącznik, szybciej usłyszeć nadciągającego wroga itd. Również lepszy refleks pod to podchodzi.

Cytat:
Napisał Fiath Zobacz post
Zauważyłem też brak umiejętności odpowiedzialnej za materiały wybuchowe, demolitions jak to w kotorze nazywali. Czy przyjmujemy, że nasze postaci się specjalnie takimi rzeczami nie zajmują, bo to w sumie więcej miesza w sesji niż pomaga?
Słuszna uwaga, nie pomyślałem o tym, ale można to spokojnie podciągnąć pod inżynierię. Wszelkie granaty, detonatory itp. w świecie SW to urządzenia elektroniczne.
 
Col Frost jest offline