Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 13-01-2018, 23:38   #23
Col Frost
Kapitan Sci-Fi
 
Col Frost's Avatar
 
Reputacja: 1 Col Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputacjęCol Frost ma wspaniałą reputację
Cytat:
Napisał Fyrskar Zobacz post
1. Czy w czasie misji będziemy mieli jakiś statek?
Yup.

Cytat:
Napisał Fyrskar Zobacz post
2a. Czy ktoś gra droidem? Jeśli tak - czy ktoś gra astromechem?
Jest jedno zgłoszenie na droida, ale karty na razie nie dostałem. Nie wiem czy ta osoba chciałaby, żebym dzielił się szczegółami jej pomysłu na postać, dlatego na drugą część pytania nie odpowiem. Może zrobi to ona, osobiście

Cytat:
Napisał Fyrskar Zobacz post
2b. Czy astromech na ewentualnym statku, w ramach ekwipunku, wchodzi w grę?
Nie. Jeśli ktoś chce astromecha, musi nim zagrać. Nie będzie tak, że w ekipie znajdą się sami wojacy i nie będzie to miało żadnych skutków ubocznych w postaci zamkniętych drzwi, których bez inżynierii, programowania albo kradzieży nie otworzycie Chociaż na razie to się zapowiada na ekipę jednoosobową, bo sami adepci Mocy się zgłaszają

Cytat:
Napisał Googolplex
Jak się ma powyższy fragment do anzatów i ich rasowej wrażliwości na moc i szkolenia na rodzinnej planecie?
Tak jak do miraluków, kiffarów i wszelkich innych tego typu ras. Mogą posiadać zdolności charakterystyczne dla swojej rasy i nie być liczone do użytkowników Mocy. W przypadku anzatów zgodzę się na telepatię i obezwładnianie innych osób, choć jedno i drugie zależne wówczas od cechy "Moc", i mimo wszystko trochę ograniczone. Na "sztuczki Jedi" zgody nie ma
 
Col Frost jest offline