Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 14-02-2018, 13:32   #1
Warlock
 
Warlock's Avatar
 
Reputacja: 38580 Warlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputacjęWarlock ma wspaniałą reputację
[Komentarze] Nie wszystko złoto, co się świeci

Cześć wszystkim! Co by już nie zasypywać skrzynki tysiącem wiadomości, postanowiłem odpalić komentarze do sesji, aby swobodniej dogadać kwestię tworzenia bohatera. Najpierw jednak zacznę od podstaw, które będą dyktować wspólną rozgrywkę.

Garść obowiązujących zasad:
  • Awatary (w formie graficznej) nie powinny przekraczać maksymalnie 200 px. szerokości.
  • Piszemy z trzeciej osoby.
  • Notoryczne spóźnianie się z odpisem (szczególnie bez informowania o tym) może skutkować wyrzuceniem z sesji.
  • Częstotliwość postów wynosi 5 dni dla was i 2 dni dla mnie. Dla siebie generalnie rezerwuję weekendy, bo wtedy mam najwięcej czasu.

Mechanika
  • Rasa i profesja: Dowolne, pamiętając, że wybrana profesja jest zawodem, którym bohater parał się przed wejściem na ścieżkę awanturnika;
  • Punkty Doświadczenia: 700 PD + darmowe rozwinięcie;
  • Ekwipunek: Startowy oraz przydzielony z profesji;
  • Atrybuty i inne wartości losowe: Losujecie je sobie sami, liczę tu na waszą uczciwość;

Kto jest kim?
  • PanDwarf - krasnolud, posłaniec
  • Nami - człowiek, sierżant
  • Feniu - człowiek, rajtar
  • Hakon - krasnolud, zabójca trolli
  • Kerm - człowiek, zwiadowca
  • pi0t - niziołek, medyk
  • Avdima - człowiek, biczownik
  • Icarius - człowiek, kupiec
  • Komtur - krasnolud, cyrkowiec
  • Asmodian - człowiek, zwadźca
  • Porando - człowiek, żak
  • Flamedancer - człowiek, wędrowny czarodziej

Ważne! Link do strony głównej kampanii, sporadycznie stosowanego doka oraz statystyk postaci. Strona kampanii będzie aktualizowana w miarę waszych poczynań.

Link do doka Deklaracje i walka, gdzie będą rozgrywane walki.

Teraz kwestia fabuły. Będzie dość szczątkowo, bo jestem w pracy i nie mam czasu, aby się rozpisywać. Tym razem przyjdzie wam wcielić się w grupę dobrze znających się awanturników, którzy porzucili dawne życie, aby szukać szczęścia na szlaku. Poznaliście się w różnych okolicznościach, których szczegóły powinniście ustalić między sobą i doprecyzować w swoich kartach postaci, ale już jako w pełni uformowana drużyna trafiliście do Nuln (w domyśle część z was mogła tam podróżować jeszcze z Talabheim i po drodze poznać pozostałych poszukiwaczy przygód). Tam długo próbowaliście swoich sił, starając się nająć u lokalnej szlachty, jednakże płaca nigdy nie była zbyt zadowalająca z racji tego, że nikt nie chciał zatrudnić nikomu nieznanej grupy awanturników do wymagających odrobiny subtelności zleceń, a te zawsze były lepiej płatne. Arystokracja w Nuln obeznana była w meandrach skomplikowanej, lokalnej polityki, dlatego nigdy nie wysługiwała się awanturnikami, którzy w ich oczach byli przedstawicielami najniższej klasy społeczeństwa - ludźmi, którym nie udało się w życiu nic osiągnąć, dlatego postanowili wszystko, łącznie ze swoim życiem, postawić na jednej szali.
Mówiąc w skrócie; w Nuln ledwo zdołaliście utrzymać się z otrzymanych zleceń. Skończyło się na kilku pobiciach, wyłudzeniach, zastraszeniach i doprowadzeniu przed oblicze sprawiedliwości poszukiwanego przez władze przestępcy. Te ostatnie zlecenie było najlepiej wynagrodzone, ale już wtedy wiedzieliście, że długo w tym miejscu nie zasiedzicie. To właśnie w tamtym czasie, pewnego leniwego wieczora spędzonego w karczmie, usłyszeliście od podróżnych o krasnoludzkim królestwie Karak Hirn, leżącym u podnóży Gór Czarnych. Rzekomo król Alrik Ranulfsson oferował sporą zapłatę każdemu, kto pomoże rozwikłać zagadkę tajemniczej klątwy, która objęła jego ród. Klątwy, ani czarna magia nie są czymś z czym na co dzień mierzy się przeciętny awanturnik, ale nie mając przed sobą innych perspektyw, postanowiliście ruszyć do Karak Hirn w nadziei, że to właśnie tam znajdziecie dla siebie godnie płatną fuchę, tudzież uda się wam położyć ręce na zgromadzonych przez krasnoludy fortunach. A nawet jeśli wieści okazałyby się fałszywe, to tuż za górami znajdują się legendarne Księstwa Graniczne, a tych żadnemu awanturnikowi nie trzeba przedstawiać...

Czując zew przygody, wyruszyliście w długą podróż z Nuln do Karak Hirn, a wasze stopy zaprowadziły was przez jedną z większym prowincji Imperium - Wissenland. To właśnie tu, w dawnej domenie Sollandu, u podnóży Gór Czarnych, w położonej nad rzeką Hornberg wiosce o wdzięcznej nazwie Oshausen, zaczyna się wasza przygoda.

Sesję chciałbym rozpocząć w weekend 24-25.02. Być może uda się wcześniej, ale do tego czasu potrzebowałbym, abyście przygotowali kompletne karty postaci. Historia nie musi być długa, od biedy wystarczy nawet połowa A4, ale najważniejsze jest, abyście przedstawili powiązania waszych postaci. Proponuję, aby każdy tu pisał kim gra, podzielił się opisem swojej postaci i choć nie każda musi być z każdą powiązana, to warto jeszcze na etapie tworzenia bohatera zarysować jakieś przyjaźnie, czy nawet antypatie. Na koniec załączam mapę Wissenlandu z zaznaczonymi na niej lokacjami (Nuln, Oshausen oraz Karak Hirn) dla waszego udogodnienia.
 

Ostatnio edytowane przez Warlock : 30-08-2018 o 17:33.
Warlock jest teraz online