Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-02-2018, 06:33   #637
Pipboy79
Majster Cziter
 
Pipboy79's Avatar
 
Reputacja: 1 Pipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputacjęPipboy79 ma wspaniałą reputację
Tura 41 - Kościół (36:30)

Ok, post wreszcie jest :> Co do terminu to tak powiedzmy do czw. 01.III.


Stan Zdrowia:

Black 1 (Bradley): KIA
Black 2 (Diaz): 10/10 (zdrowa)
Black 3 (Vaugh): KIA
Black 4 (Graeff): KIA
Black 5 (Krunt): 0/10 (KIA)
Black 6 (Terance): 0/10 (KIA)
Black 7 (Ortega): 10/10 (zdrowy)
Black 8 (Nash): 10/10 (zdrowa)
Black 9 (Rain): 0/10 (KIA)
Black 0 (Zcivicki): KIA
Brown 0 (Vinogradova): 10/10 (zdrowa)
Green (Horst): 10/10 (zdrowy)



- Jest godz 36:30

- Minęło ok 30 minut w tej turze. Black mają 90 + 60 min do BP 3; Green ma czas do Green 5 ma 90 min i 60 min rezerwy. Brown 0 ma 90 min + 60 do Brownpoint 4

- Grupie Black, Brown i Green mają czas podstawowy do swoich CH do 38:00 + 1 h rezerwy.

- Nowy CH dla grupy Brown jest podobnie jak i zadanie prawie identyczne z tym dla grupy Green i Black. Macie zdobyć i utrzymać sektor lotniska by można było przeprowadzić ewakuację cywili i resztek przetrzebionych oddziałów jakie nie zdołały się wycofać z główną linią wojsk. Jeżeli do tej 38:00 wyznaczony sektor będzie w rękach ludzi to Obroża zaliczy Parchom wykonanie zadania. Jak nie no to wiecie co. Samo dotarcie do Checkpoint nie liczy się jako wykonanie zadania.




@Black



- Z lotniska wyjeżdżacie mniej więcej bez przeszkód i przygód. Każdy miał okazję zajść do CH więc może wybrać, dobrać czy wymienić sprzęt. Ja od siebie uzupełniam tylko zestaw startowy.

- Jechaliście główną drogą ok 1 km. Też jakoś szło bo xenos miały kłopoty z dogonieniem rozpędzonej ciężarówki a większość które mogły wskoczyć na nią została rozjechana albo roztrzelania.

- Sytuacja się zmienia przy zjeździe z głównej drogi. Im bliżej mostu/kościoła tym gorzej. W końcu włamujecie się ciężarówą do koscioła. Na dojazd by wywalczyć sobie drogę każdy Parch zużywa 2 magi/granaty.

- Wewnątrz kościoła jest jakieś dziwne coś co wygląda jak splątane rośliny. Ino sporo tego od podłogi po sufit. Właściwie nie wiada co to jest.

- Wedle rozkazu porucznika on i sierżant zostają pilnować ciężarówki a Parchy mają odnaleźćm cywili i przyprowadzić ich.

- Przy sianiu ogniem i ołowiem dobrze jest mieć na uwadze by nie zranić/zabić jakiegoś cywila.

- Cywile powinni być w którejś z dwóch wież kościoła. Obie wieże są przy ołatarzu więc całkiem blisko.

- W razie czego macie łączność z wieżą/Brown 0.




@Brown



- Brown 0 jest na wieży w HQ. Z tego miejsca zarządza się operacjami po okolicy. I widać jak bardzo są wszędzie braki na każdym kroku.

- Brown 0 ma do swojej dyspozycji kamery i wieżyczki na lotnisku oraz shakowane kamery przy kościele. Przy kościele pi x oko widzi dość na bierząco co się tam dzieje na zewnątrz ale nie widać wnętrza kościoła. Więc np. widać jak ciężarówka wbiła się przez drzwi ale nie wiada co dalej.

- Będąc na moście por. Hollyard wezwał wsparcie lotnicze. Czyli mówił do Brown 0. Wedle procedury powinna to zgłosić do Johnson bo jej podlegają latadełka. No i ona oficjalnie zarządza całym tym majdanem.

- Brown 0 ma cały czas łączność i z każdym z grupy RM1 i z Charlesem.
 
__________________
MG pomaga chętniej tym Graczom którzy radzą sobie sami

Jeśli czytasz jakąś moją sesję i uważasz, że to coś dla Ciebie to daj znać na pw, zobaczymy co da się zrobić

Ostatnio edytowane przez Pipboy79 : 19-02-2018 o 22:59. Powód: Dokończenie komentów.
Pipboy79 jest offline