Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-03-2018, 19:36   #1
Cedryk
 
Cedryk's Avatar
 
Reputacja: 1 Cedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputacjęCedryk ma wspaniałą reputację
Bezsłoneczna Cytadela (Zapomniane Krainy [Pathfinder])

Oakhurst od wielu lat było tylko tylko wioską, senną wioską. Wszystko to zmieniło się niemal jednego dnia. Złoto, wieść ta podnieciła wszelkich wagabundów, górników i różnego rodzaju poszukiwaczy przygód w całych Srebrnych Marchiach. Wieści rozchodziły się szerokim echem, dotarły nawet do Waterdeep. W ciągu kilku tygodni senna wioska zamieniła się w małe miasteczko, liczące niemal tysiąc dusz, nie licząc dzieci. Wieści o złocie przeciągały również kupców, lichwiarzy złodziei i ladacznice.
Chociaż sama wioska niewiele się zmieniła, wybrukowana tylko rynek a główne ulice miasteczka wyłożono drewnianymi belkami, to wokół niej wyrosło miasteczko namiotowe, z którego to rządni złota wyruszali na jego poszukiwania.
Ulice miasteczka przykryte świeżym śniegiem, tam gdzie brak było dróg wzmocnionych palami tworzyła się szybko błotnista breja, ścięta po wierzchu mrozem.
Takie też ujrzeli miasteczko nasi bohaterowie. Przywódca karawany musiał dostrzec ich zalety ponieważ zaproponował im żołd dwóch sztuk złota od dnia podróży, co było pięciokrotnością tego co brali inni strażnicy w jego karawanie.
To co wyglądało na łatwą robotę okazało się ciągłą walką z traktem i pogodą. Nagłe załamanie się pogody i wcześniejsze nadejście zimy spowodowały, że trasę z Spotkania Rzek do Oakhurst karawana pokonała w dwadzieścia trzy dni zamiast zamiast planowanego dekadnia . Bohaterowie dobrze na tym zarobili, ale też w wpadli z deszczu pod rynnę. Karwana ze względu na zimę zostawała w Oakhurst. Przywódca karawany Ger Tadden, zaproponował wprawdzie, że zatrudni na ten czas bohaterów, lecz zaproponował tylko sztukę srebra za dzień oraz wikt i opierunek, dwadzieścia razy mniej niż za ochronę w trasie.
Można było się na to zdecydować, można było też szukać pracy w mieście. Przy miasteczku na tablicy przymocowanej do dwóch słupów wisiało wiele pergaminów, większość dotyczyła sprzedaży zwierząt, były między nimi oferty sprzedaży koni, krów, owiec a nawet szczeniaków psów podobno obronnych. Z pośród nich trzy się wyróżniały.

 Sprzedam TO. Tylko poważne oferty. Arnulf Hen pytać w gospodzie „Pod Starym Dzikiem".


 Rada miejska Oakhurst oferuje nagrodę za zabicie stwora lub stworów zabijających trzodę. Informacje u burmistrza Vurnora Lenga, przyjmuję pomiędzy dwunastym a czternastym dzwonem.


 Wysoka nagroda za odnalezienie członków rodziny Talegena oraz Sharwyn Hucrele, którzy wraz z drużyna zapuścili się do pobliskich ruin. Kerowyn Huracle w sprawie informacji o zleceniu przyjmuje w czasie kolacji około osiemnastego dzwonu, każdego dnia póki zlecenie jest wywieszone. Wyglądający na darmozjadów, nie potrafiących sprostać temu zadaniu, służba obije i poszczuje psami.


W pobliżu tablicy ogłoszeniowej przeszła większa grupa górników, co poznać można było po wytrzymałych skórzanych kurtach.
- Prędzej bo spóźnimy się. - rzucił jeden z nich.
W perspektywie ulicy, prowadzącej do rynku, widać było już tłum gapiów, gromadzący się przy jakimś słupie.




Zapraszam do rekrutacji. „Bezsłoneczna Cytadela” ma być przygodą poprzedzającą kampanię „Powrót do Świątyni Złych Żywiołów”.

Miejsce akcji: Srebrne Marchie Ferun oczywiście Zapomniane Krainy.

Prowadzona na zasadach: Pathfinder RPG Pathfinder Roleplaying Game Reference Document

Rasy: do 20 rp wymagana akceptacja rasy z Uncommon Races Expanded Races Other Races. Dozwolone warianty rasowe.
Klasy zakazane: Occult Classes. Pathfinder Unchained
Poziom: 1
32 punkty.
Chraktery dowolne, z tym, że od charakteru na osi dobro zło zależeć będzie ilość Traits'ów. Chaotyczne złe – 0, złe – 1, neutralne – 2, dobre – 3, praworządne dobre 4, paladyni 5 tylko u paladynów jeden z traitów może być atutem historii o ile pasuje.
Tylko 1 drawback.
Paladyn może rozpocząć jako Błędny Rycerz z Silverymoon.
Pieniądze: średnie dla klasy lub losowane przez ze mnie, wybór gracza + 46 sz zapłat za eskortę, których to nie można wydać przed grą.
Stosowane będą zasady: Downtime, Reputation and Fame, honoru, oraz inne z Campaign Systems, Hero Points.
Punkty reputacji oraz honoru można wydać przed rozpoczęciem gry i w przypadku np. honoru liczyć się z możliwymi negatywnymi konsekwencjami. Honor wydaje się w konsultacji ze mną.
Postacie posiadające rangi rzemiosła mogą przed rozpoczęciem sesji mieć wyprodukowane przez siebie przedmioty w cenie od 1/3 do pełnej bazowej ceny w zależności od szczęścia w rzutach. Rzucam ja sam gracz ma zaznaczyć, które przedmioty sam wykonał. Postacie potrafiące tresować - postępowanie ze zwierzętami zgłaszają się do mnie w celu określenia ceny zwierząt, które poddały przed grą tresurze.

Rekrutacja trwa do 16 marca z możliwościową przedłożenia lub skrócenia okresu o czym będę informował.

Oczywiście historia oraz KP. KP ze względu na awaryjność MW [o ile ktoś w nim tworzy KP] poproszę dodatkowo w pliku tekstowym może być np na gdocu. Historia nie musi być zbyt długa. Ot wygląd zachowanie, cele postaci, krótko i długoterminowe, oraz historia.


Wstępne deklaracje graczy:

Lord Melkor - ?, wojownik;
Kerm - ?, sorcerer;
TomBurgle - półelf, oracle;
Draugdin -?, jakiś wojownik może paladyn;
Flamedancer - tajemnica, tajemnica
psionik - Ifrit, wishcrafter;
Googolplex - tajemnica, paladynka,
Asderuki - tajemnica, tajemnica,
Krieger - Lizardfolk, barbarzyńca,
shewa92 - Diable, mnich,
Reinhard - ?, paladyn,
Molkar - Kitsune, ?,
Sindarin - Tiefling, Alchemista

Nadesłane karty postaci i historie:

TomBurgle - półelf, oracle; historia + KP
Flamedancer - tajemnica, tajemnica; historia + KP
psionik - Ifrit, wishcrafter; historia + KP
Asderuki - tajemnica , tajemnica; historia + częściowa KP
Krieger - Lizardfolk, barbarzyńca; historia + KP
Kerm - czlowiek, sorcerer; historia + KP
Googolplex - tajemnica, paladynka; historia + KP

Z puli nowych garczy:
Sindarin - Tiefling, Alchemista; historia + KP
shewa92 - Diable, mnich; historia + KP





Ilość miejsc:
6 (gracze obecni na forum) + 2 miejsca, na które przyjmę w pierwszej kolejności graczy nowych tj. całkiem nowi lub najwyżej 2 sesjami na forum, w razie braku mogą na te miejsca wejść doświadczeni na forum gracze.
 
__________________
Choć kroczę doliną Śmierci, Zła się nie ulęknę.
Ktokolwiek walczy z potworami, powinien uważać, by sam nie stał się potworem.
gg 643974
Cedryk vel Dumaeg czasami z dopiskiem 1975

Ostatnio edytowane przez Cedryk : 16-03-2018 o 00:53.
Cedryk jest offline