Magia – 10% - 1 czar podstawowy
Magia – 20% - 3 czary podstawowe
Magia – 30% - 5 czarów podstawowy
Magia – 40% - 5 czarów podstawowe, 1 średnio zaawansowane
Magia – 50% - 5 czarów podstawowe, 2 średnio zaawansowane
Magia – 60% - 5 czarów podstawowe, 3 średnio zaawansowane
Magia – 70% - 6 czarów podstawowe, 3 średnio zaawansowane, 1 zaawansowany
Magia – 80% - 6 czarów podstawowe, 4 średnio zaawansowane, 1 zaawansowany
Magia – 90% - 6 czarów podstawowe, 3 średnio zaawansowane, 2 zaawansowane
2 lvl bronie – katana, miecz, buława, ciężki topór, laska dwuręczna
3 lvl bronie – miecz półtoraroczny, ciężki topór, ciężka buława, laska z metalowymi końcówkami
4 lvl bronie – broń z 3 lvl’u z ulepszeniem (lepsza szybkość ataku, większe obrażenia, zatrute ostrze, dodatkowe obrażenia wody, ognia, wiatru, ziemi)
lepsze bronie wymyśle jak zaawansujecie wyżej
uprzedzam że zaawansowane czary to te które sobie wymyśliliście
jednak niektóre (jak np. iluzja Pandy) można zaliczyć do średnio zaawansowanych
UWAGA
Nowa zasada. Co 1 poziom można odjąć 5% od np. walki i dodać do magii bądź na odwrót
----------
Jest szansa że czar się nie uda
Witamy Corrana na arenie, w następnym pojedynku zmierzysz się z Rollerem oczywiście bo obydwaj jeszcze nie walczyliście