Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-04-2018, 12:19   #1
Moshanta
 
Moshanta's Avatar
 
Reputacja: 1 Moshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputacjęMoshanta ma wspaniałą reputację
[Pathfinder] Siedem ostrzy Grzechu

"iele napisano już o potędze władców starożytnego imperium Thassilońskiego, jednak niewiele mówi się o ich umiejętnościach zarządzania. Zdając sobie sprawę ze spustoszeń, jakie niosłyby pojedynki między nimi, władcy wdrożyli sposób na cywilizowaną formę rozwiązywania swoich sporów.

Każdy z siedmiu Czarodziejów stworzył własne, unikatowe ostrze nasycone najdelikatniejszym dotykiem jego potęgi. Gdy doszło do sporu między którymś z nich, obaj przekazywali ostrza swoim czempionom, a ci walczyli na śmierć dla swojego pana. Bycie czempionem jednego z Runelordów było największym zaszczytem dla Thassilońskiego wojownika, jednak ich kariery były zwykle krótkotrwałe, gdyż zawsze pojawiał się ktoś lepszy.

I chociaż większość Thasillońskich skarbów i artefaktów przepadło podczas upadku imperium, to wielu mędrców twierdzi, że miecze przetrwały, ukryte gdzieś, oczekując na śmiałków, którzy znów położą na nich swe dłonie. Thassilończycy znali je jako Alara'hai, Siedem Ostrzy Przekonania, jednak biorąc pod uwagę reputację Runelordów, większość dzisiejszych uczonych zna je pod zupełnie inną nazwą."

~ fragment Kronik Pathfindera.

Witam wszystkich!

Mam sporo czasu na granie, więc postanowiłam sama coś poprowadzić w moim drugim po Młotku ulubionym systemie. Padło na pewien gotowiec od Paizo, no i mam nadzieję, że uda mi się znaleźć graczy, którzy będą chcieli ze mną zagrać. Początkowo miałam zrobić sondę, ale w sumie po co, jak można zmierzyć się z rzeczywistością od razu i zobaczyć, jakie będzie zainteresowanie I czy w ogóle.


Mamy 4680 AR (Absolom Reckoning) Ery Utraconych Proroctw, 22 dzień miesiąca Sarenith (odpowiednik naszego czerwca). Akcja scenariusza rozgrywa się w regionie Golarionu znanym jako Varisia a konkretnie rozpoczyna się w kosmpolitycznym, portowym mieście Korvosa. BG przeżyli już kilka przygód, są mniej lub bardziej znani w okolicy, a od pewnego czasu współpracują razem. W związku z tym, że dali się poznać jako ekipa, która umie poradzić sobie z różnymi problemami, zgłasza się do nich kapłanka Abadara - boga miast, prawa, kupców i dobrobytu i działając z ramienia swego kościoła zaprasza do świątyni w celu przedstawienia lukratywnego zlecenia, które wymaga również dyskrecji. Na miejscu okazuje się, że poszukiwacze przygód zostają wynajęci do odzyskania potężnego magicznego miecza, jednak w tym celu będą musieli udać się do owianego złą sławą, jednego z najniebezpieczniejszych miast Varisii - Kaer Maga, by tam uzyskać informacje na temat położenia magicznej broni. Tyle w skrócie. Przygoda będzie połączeniem działań w mieście + dungeon crawlu.


Po pierwsze: nie trzeba zupełnie znać świata, gdyż wszystko, co potrzebne fabularnie, będę opisywać na bieżąco na sesji. Niemniej, można się zapoznać z fantastycznym uniwersum Golariona, choćby tutaj, oczywiście to rekomendacja dla osób, które zupełnie nie kojarzą tego świata.

Przy tworzeniu postaci korzystacie z tego SRD. Gracz powinien znać chociaż podstawy Pathfindera lub D&D 3.5 i do tego język angielski, bo materiały do systemu występują jedynie w tym języku.

Poziom postaci: 7

Dozwolone rasy: Core i Featured. Pamiętajcie, że Korvosę (jak i cały Golarion) w większości zamieszkują ludzie, więc "dziwadła" mogą spotkać się z rasistowskimi zachowaniami. Uprzedzam z góry, żeby potem nie było lamentu.

Dostępne klasy: Core, Base, Alternate (bez Antypaladynów), Hybrid. Klasy Unchained i Occult są zabronione, tak samo jak wszelkie 3rd Party. Bez multiklasowania. Archetypy dozwolone.

Charakter postaci: Żadnych złych, preferowane neutralne i dobre. Pamiętajcie o tym przy wyborze rasy.

Atrybuty: Point Buy 20 w Pathfinder PB Calculator - będzie heroicznie. Nie zapomnijcie uwzględnić racial traits. Nie dopuszczam Alternate Racial Traits.

Traits: 2 traity (każdy z innej listy), 1 drawback. Nie są obowiązkowe, jeśli komuś nie będzie to pasować do wizji postaci, jeśli jednak się zdecydujecie, bierzecie całość (2+1), nie ma wybiórczości Pamiętajcie też, że niektóre traity determinują pewne zachowania postaci. Jeśli np. bierzesz trait Natural-Born Leader, to fajnie by było, gdybyś odgrywał/odgrywała to na sesji

Ekwipunek: do wydania 20.000 gp. Dopuszczam wszystkie oficjalne podręczniki z wyposażeniem.

Gramy bez Hero Points.

Format KP: mechanicznie można sobie stworzyć bohatera w jakimś wymyślnym programie, ale wszystko i tak trzeba przepisać na formę tekstową (najlepiej w google doc), gdyż potem będę chciała, żebyście wrzucili mechanikę do panelu postaci, abym miała do niej szybki dostęp. Do tego dorzucacie krótki opis charakteru postaci, historię (najważniejsze wydarzenia w życiu) no i avek bohatera o szerokości 200px. Tylko kolorowe artworki (digital painting), coś w klimacie high fantasy. Wszystko wysyłacie do mnie na PW.

Mechanika: Będzie obecna, na tyle, na ile pozwala na to gra przez forum, jednak Wy nie będziecie musieli się nią przejmować. Wszystkie rzuty po mojej stronie, zakulisowo. Niemniej, odgrywanie stawiam ponad cyferki i miliard zasad, więc mechanicznym purystom dziękuję. Ważniejsze dla mnie są pomysły rozwiązania problemu fabularnie nad wyliczanie mechaniczne prawdopodobieństwa, że to się uda. Jednak w walce i jakichś trudniejszych testach na pewno będzie obecna, czasami z jakimś malutkim bonusem od MG za zaangażowanie w sesję, dobry opis, czy pomysł.

Ilość miejsc: Mogę zacząć już z 4 graczami, gdyż na tyle oryginalnie jest rozpisana przygoda, górna granica to 6 i nie zamierzam brać nikogo więcej. Nie patrzę na staż na forum czy inne reputacje, więc mogą zgłaszać się nawet użytkownicy, którzy są nowi, jednakże zastrzegam sobie przyjęcie tylko dwóch takich graczy, jeśli ich KP mnie urzekną.

Długość postów: na długość awatara to takie minimum, gdy nic się nie dzieje, w czasie walki może być mniej. Niech każdy pisze, jak mu pasuje, jednak jednolinijkowce tutaj odpadają.

Długość tury: 5 dni dla Was na odpis i 2 dla mnie. Im szybciej Wy odpiszecie, tym szybciej ja dam odpowiedź.

Na karty czekam do 9.04.18, północy. Następnego dnia ogłoszę, kto dostał się do gry.

Jeśli o czymś zapomniałam (pewnie coś się znajdzie), pytajcie w temacie, by inni również widzieli moje odpowiedzi.

Pozdrawiam i zapraszam do gry!



OTRZYMANE KP:
1. Kerm - Darvan (human / sorcerer)
2. Trojak - Falavandrel (elf / fighter, arch. mobile fighter)
3. Flamedancer - Ingemar (human / fighter)
4. Vess - Coyra (half-elf / monk)
5. Layla - Gwenda zwana "Iskrą" (half-elf / bard, arch. arcane duelist)
6. Asderuki - Akiko Hayashi (kitsune / ninja)
7. Avdima - Farrick Rafferty (human / sorcerer)
 

Ostatnio edytowane przez Moshanta : 10-04-2018 o 07:37.
Moshanta jest offline