Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 01-07-2007, 12:21   #23
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
Lista mocy do wyboru.
[Jakiekolwiek pytania przez PW lub na gg 4159090]

Shade:
Obudziłeś się w jakiś szmatach na dachu jakiegoś budynku. Wokół ciebie powoli zanikł magiczny wir, który cię tu przeniósł. Utraciłeś wszelkie wcześniejsze moce... zdaję się, że wszystko zaczyna się od początku. Nie bardzo pamiętasz co się działo wcześniej, ale teraz już wiesz, że musisz zniszczyć czterech innych Władców Żywych Trupów na tym terytorium. Wiesz też, że w bloku obok jest Fredrick, a za parkiem, który widzisz na wschodzie są Jordansser, Zaruik i Muter. Zdobywając sługi zdobywasz moc, być może warto już wkroczyć w drzwi do Pomieszczenia Lewitacyjnego i przelecieć na jedno z pięter południowego bloku (Fredrick jest w północnym).

Fredrick:
Udało ci się... <ziew> do każdego <ziew> mieszkania... <ziew> wybierz sobie <ziew> moce <duży ziew> zdobyłeś 4 poziomy. [Swoją drogą pierwsza faza gry powinna być jak najbardziej ziewająca, żeby zebrać jak najmniejszym kosztem jak najwięcej mocy i dopiero wtedy zniszczyć przeciwnika Przypominam, że na parterze wszystko zostawiłeś, wróć tam jeszcze kiedyś.]

Muter:
Przejąłeś jeszcze pięciu strażników i ośmiu pracowników. Niektórzy z nich mają pewne ciekawe zdolności, każdy strażnik ma broń. Zdobywasz poziom. Przy ciężarówce spotkała cię nie miła niespodzianka, gdy dwóch twoich straciło głowy... jakiś typ z shotgunem i szaleńczym śmiechem rozwalił ich stojąc na dachu przyczepy... Cofnęliście się do magazynu... jeden z twoich wychylił łeb i również go stracił... czy to nie jest smutne? Nie.

Zaruik:
[Nie - nie można przejmować kogoś kto już raz umarł. Na nieumarłych nie działa "Zaraza Nieumarłych". Ponury Żniwiarz jest przywoływany i znika odrazu po zaatakowaniu celu - cel jest w liczbie pojedyńczej. Ponury Żniwiarz zabija, a nie przemienia. Tutaj, żeby nie robić kaszany po prostu przyjąłem, że zniszczył drzwi, a twoi zombie z łatwością przejęli wszystkich ukrywających się.]
Sprawnie zabiłeś wszystkich, którzy ukrywali się w bufecie. Było ich pięciu, więc zyskujesz kolejny już poziom... (czytaj dalej)

Jordansser [i późniejsze działania Zaruika w tle]:
[wybierz sobie moce z listy z linku na górze; w sumie 5 (każdy taki punkt na jeden "level")]
Szybko przejąłeś pozostałych ludzi, było ich 21, więc zyskujesz dodatkowe 2 poziomy (czyli w sumie 5), chciałeś wyjść na zewnątrz, ale widząc hordę sług Zaruika cofnąłeś się jednak. Zamknęliście szybko drzwi i zobaczyliście jak Niebiescy mordują kilku ludzi na parkingu i niszczą cztery samochody. Jest źle. Następnie próbowali wejść na basen, ale drzwi wytrzymały pierwsze uderzenie (czy w tym mieście wszystkie drzwi są wzmocnione?) tak czy inaczej długo to wszystko nie wytrzyma... stawiasz kilka sług na czatach, a sam wracasz do hali z basenem... widzisz zejście do podziemii... tędy może uciekniesz... strzeż się jednak. Kanały to wyjątkowo zdradliwe miejsce...

Zaruik, Muter, Shade:
Obaj słyszycie zbliżającą się syrenę policyjną od południa. Zapewne to kilka samochodów. Niedługo wjadą na "planszę" (tura lub dwie, zapewne pod koniec kolejnej tury, więc macie sporo czasu - Muter np. ma czas, żeby przejść na zachód jeśli chce).




Jordansser:
Żywotność: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 53
- Kierowca - Kierowanie3
- Mafia - Strzelanie3

Zaruik:
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 106
- 10*Łobóz - BrońBiała2
- Nauczyciel - BrońPalna2
- 3*Kierowca - Kierowanie3

Fredrick:
Żywotność: 8
Ekwipunek:
Ilość sług: 48
- Strażnik - pistolet (naboi: 20)
- Żul - BrońBiała4
- 5*Kucharka - BrońBiała1

Muter:
Żywotność: 5
Ekwipunek: Tasak
Ilość sług: 14/17
- Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 11)
- 4*Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 8)
- 5*Rzeźnicy - BrońBiała2, Trucizna2 - Tasak

Shade:
Żywotność: 4
Ekwipunek:
Ilość sług: 0
 
AC. jest offline