Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 19-04-2018, 20:05   #16
RapMif
 
RapMif's Avatar
 
Reputacja: 1 RapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwuRapMif jest godny podziwu
Cytat:
Czy mechanika ZC jest bardzo rozbudowana?
Jeśli chodzi o rzucanie kośćmi to to jest w zasadzie to samo co rzut procentowy z drugiej edycji warhammera, rzucasz k100 i porównujesz wynik z cechą, od razu widzisz, czy się udało, czy nie.

Tworzenie postaci też jakieś arcytrudne nie jest. Trochę rzucania różnymi kostkami, ale to tyle. Jeżeli trzeba mogę ci z tym pomóc.

Jednak jak mogłeś/aś tu przeczytać, na początek zrezygnujemy z mechaniki i będzie czysty storytelling, więc jeżeli już to element mechaniczny pojawi się potem .
 

Ostatnio edytowane przez RapMif : 19-04-2018 o 20:08.
RapMif jest offline