Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 02-07-2007, 17:36   #29
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
Nikt z nikim nie zawiera sojuszu?

Frederick:
Z parteru ściągnąłeś sobie jeszcze 29 sług. Nikt istotny, niestety gdy byłeś tym zajęty (przenikaniem itp) z wyższych pięter pojawili się strażnicy uzbrojeni w pistolety i AK47. Wielu z twoich poległo zanim ich dopadli... tak to jest jak niezabezpiecza się tyłów. Ale i tak zdobywasz 4 poziomy... no i masz kilku strażników z bronią palną i zdolnościami do niej... na korytarzu również leży trochę broni i amunicji po tych, którzy woleli się zastrzelić niż zostać zombie.

Muter:
Im dalej jesteś tym twoi słudzy są głupsi. Odrazu, gdy uciekliście przed sługami Zaruika poczułeś jak twój sługa ginie. Zapewne wychylił się tak samo jak poprzedni. No nic. Zabiłeś trzech jakiś ludzi w parku i dobiegłeś do drzwi Bloku 2. Zamknięte. Słyszałeś strzelaninę z Bloku 1 i słyszysz syreny coraz bliżej... zdobywasz kolejny poziom. Dość nieoczekiwanie uderza cię samochód, zabija kilku z twoich i wpadłeś razem z drzwiami do środka. Na szczęście kierowca auta zginął, na nieszczęście to był sługa Zaruika... i znów na szczęście słyszysz jakąś strzelaninę tam gdzie powinien być Zaruik... ludzie powychodzili z mieszkań i patrzą się co się dzieje.

Soulripper:
Nie tak szybko... z łatwością przejąłeś cały najwyższy poziom bloku, ale nie zdążyłeś w tej turze zejść niżej. Przy okazji miałeś szczęście, bo w pokoju rekreacyjnym znalazłeś mnóstwo ludzi. Chyba organizowali sobie jakiś turniej... niewiele z tego zrozumiałeś, ale zainteresowała cię duże figurki stojące przy oknach. Jedna z nich jest szara, ale trochę nawet przypomina ciebie. Według jednego z twoich nowych sług to przedstawiciel Necronów. Ty rozpoznajesz z wielkiego napisu na ścianie tylko liczbę 40000. Chwyciłeś laskę tej figurki i okazało się, że to najprawdziwszy Miotacz Plazmy! Ma jednak tylko jeden pocisk, a ty nie masz zdolności do tego... zdobywasz 8 poziomów.

Jordansser:
Szybko wlazłeś do kanałów. Długą drabiną zeszliście jakieś 20m pod powierzchnię ziemii. Są tutaj okute, stalowe drzwi z jakimś dziwnym napisem na nim. Są przymknięte, nie ma tutaj nikogo. Przejścia się rozdzielają (dwa idą poza planszę [ślepe zaułki], jeden prosto na zachód, drugi na południe, trzeci w stronę szkoły).

Zaruik:
Akcja z autem się częściowo udała, niestety Muter przeżył. Gdy szliście wszyscy chodnikiem przy południowym murze parku nadjechała policja. Są tutaj dwa SWAT-Van i trzy radiowozy. Otworzyli ogień zanim jeszcze się zatrzymali (stoją przy południowym wjeździe do Suppa Market) i zniszczyli kilka z twoich sług. Mają dość dużą siłę ognia... i tak ich zniszczysz, ale jakim kosztem? Z jednej strony blok pełen ofiar, z drugiej strony dość ciężka bitwa z ludźmi, którzy już weszli ci na odcisk...



Jordansser:
Poziom: 5
Żywotność: 9
Ekwipunek:
Ilość sług: 53
- Kierowca - Kierowanie3
- Mafia - Strzelanie3

Zaruik:
Poziom: 10
Żywotność: 14
Ekwipunek:
- Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 99/106
- 10*Łobóz - BrońBiała2
- Nauczyciel - BrońPalna2
- 2*Kierowca - Kierowanie3

Fredrick:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
Ilość sług: 38/80
- Strażnik - pistolet (naboi: 20)
- Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 8 )
- Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 12)
- Strażnik - BrońPalna2 - AK47 (naboi: 28 )
- Strażnik - BrońPalna2 - AK47 (naboi: 4)
- Żul - BrońBiała4
- 3*Kucharka - BrońBiała1

Muter:
Poziom: 2
Żywotność: 6
Ekwipunek: Tasak
Ilość sług: 11/20
- Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 11)
- 2*Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 8 )
- 3*Rzeźnicy - BrońBiała2, Trucizna2 - Tasak

Soulripper:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
- Miotacz Plazmy (naboi: 1)
Ilość sług: 89
- 20*Warhmaniak - BrońBiała2
 
AC. jest offline