Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 03-07-2007, 19:26   #39
AC.
 
AC.'s Avatar
 
Reputacja: 1 AC. nie jest za bardzo znanyAC. nie jest za bardzo znany
[Shade - to było update wcześniej, ale chyba warto żeby ciąglę tutaj było Lista mocy do wyboru.
Jakiekolwiek pytania przez PW lub na gg 4159090]


Sojusze:
Zaruik-Soulripper
Muter-Jordansser

Pamiętajcie zasadę sojuszu: sojusz sam się rozpadnie gdy pozostaną Władcy z jednego sojuszu; jeśli ktoś zerwie sojusz to jego byli sojusznicy mają na turę wobec niego immunitet, on sam tego nie zachowuje, ten immunitet obejmuje również sługi zdradzonych, ten immunitet nieobejmuje niektórych bardzo potężnych ataków np detonacji bomby atomowej; jeżeli sojusz umówi się że się rozpada - nikt nie ma immunitetu

Zaruik:
Akcja nie bardzo się udała, ale jednak zdołali przejąć jednego SWAT, który otworzył ogień do reszty i ludzie trochę się przerzedzili. Ciąglę jest ich kilkunastu i zabili twojego SWATa. Z wyjątkiem bloków gdzie są twoi przeciwnicy jedynie na Suppa Market są ludzie... no i w szkole, w której zostawiłeś całe dwa piętra... to nie było zbyt mądre z twojej strony, żeby udać się akurat na parking. Wystrzelili w ciebie dość znaczne ilości ołowiu zanim osobiście się nimi zająłeś swoją mocą Ponury Żniwiarz. Masz teraz sporo niezłych sług, niestety z wielkimi brakami w amunicji...(zyskałeś dodatkowe 2 poziomy) lepiej było dokończyć szkołę, masz zresztą za mało mocy na akcje w stylu agresywnych zachowań wobec wszystkich...

Muter:
Gapiów nie było, w szkole spotkała cię nie miła niespodzianka, gdy zobaczyłeś, że schody na drugie piętro są zabarykadowane metalowymi rurkami i różnymi śmieciami. Do tego ktoś to zaspawał... zastanów się co z tym fantem zrobić, możesz poszukać jakiegoś sprzętu w bufecie, siłowni czy w szatni... nie spodziewaj się wiele.

Jordansser:
Spotkałeś Mutera w szkole, zamaskowane przejście było w bufecie. Przejąłeś ośmiu ludzi schowanych pod szkołą (zyskujesz poziom). Przy okazji na południu słyszysz ryk niedźwiedzia. Ciekawe prawda?

Soulripper:
Usłyszałeś przeciągliwe "wrzuuu" i wyłączyło się światło. Nadal jesteś na czwartym piętrze... czy to nie jest chwila, żeby zastanowić się nad kolejnymi krokami? Pewien Asd7, Władca Żywych Trupów poziom 25 kiedyś stracił jakieś 75% swojej olbrzymiej armii, gdy światła zgasły (no tam była trochę inna sytuacja)... tutaj prąd się wyczerpał, gdy samochód zniszczył skrzynkę energetyki, chwilę jeszcze działało ale teraz już nie. (odpowiedź na twoje pytanie jest na górze tego update )

Frederick:
Przejąłeś trzecie piętro, to już przedostatnie. Dostałeś dodatkowe 49 sług i 4 poziomy. Przeczytaj poprzedni update. Jeszcze jedno piętro... zaproponowano ci sojusz. [omijając 2 update'y pod rząd bez dania znaku życia może powodować różne dziwne, niekorzystne zbiegi okoliczności]

Jordansser:
Poziom: 6
Żywotność: 10
Ekwipunek:
Ilość sług: 61
- Kierowca - Kierowanie3
- Mafia - Strzelanie3
- Trevor - BrońBiała2

Zaruik:
Poziom: 12
Żywotność: 16
Ekwipunek:
- Kosa Ponurego Żniwiarza
Ilość sług: 73/120
- 3*Policjant - BrońPalna3 - Pistolet (naboi: 4)
- 7*SWAT - BrońPalna4 - MP5 (naboi: 0)
- SWAT - BrońPalna4 - MP5 (naboi: 20)
- SWAT - BrońPalna4 - MP5 (naboi: 5)
- SWAT - BrońPalna4 - MP5 (naboi: 6)
- SWAT - BrońPalna4 - MP5 (naboi: 12)
- 4*Łobóz - BrońBiała2
- Nauczyciel - BrońPalna2
- Kierowca - Kierowanie3

Fredrick:
Poziom: 12
Żywotność: 16
Ekwipunek:
Ilość sług: 87/129
- Strażnik - pistolet (naboi: 20)
- Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 8 )
- Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 12)
- Strażnik - BrońPalna2 - AK47 (naboi: 28 )
- Strażnik - BrońPalna2 - AK47 (naboi: 4)
- Żul - BrońBiała4
- 3*Kucharka - BrońBiała1

Muter:
Poziom: 2
Żywotność: 6
Ekwipunek: Tasak
Ilość sług: 11/20
- Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 11)
- 2*Strażnik - BrońPalna2 - pistolet (naboi: 8 )
- 3*Rzeźnicy - BrońBiała2, Trucizna2 - Tasak

Soulripper:
Poziom: 8
Żywotność: 12
Ekwipunek:
- Miotacz Plazmy (naboi: 1)
Ilość sług: 89
- 20*Warhmaniak - BrońBiała2
 
AC. jest offline