Garp Rzucanie w Marcusa -> 4 (-2 osłona) lub 1(-2 osłona) -> 2 lub -1 nie trafił.
Garp Szaleńczy Atak na Samarythę. 3 ataki, każdy na -4 z dodatkowym -2 do obrony. W tym momencie w walce wręcz trafiacie go z wynikiem powyżej 1.
Walka 1.) 5 (-4 Sz. Atak, +2 Sz. Bojowy) lub 1 (-4 Sz. Atak, +2 Sz. Bojowy) -> nie trafił 2.) 6 (-4 Sz. Atak, +2 Sz. Bojowy) lub 1 (-4 Sz. Atak, +2 Sz. Bojowy) -> nie trafił 3.) 9 (-4 Sz. Atak, +2 Sz. Bojowy) lub 3 (-4 Sz. Atak, +2 Sz. Bojowy) -> nie trafił
Pomioty ruch.
Pomioty wspinaczka: 4,4,3,2,1,3,2,6+2,5 -> czterech wspięło się na półkę.
4 pomioty atakują Manu Walka (każdy z modyfikatorem +3 za przewagę liczebną)-> 1,3,5,6+1 -> dwa trafienia bez przebicia. Obrażenia 5 i 9. Jedno trafienie skutkuje Szokiem, ale w swojej rundzie (na karcie Marcusa Manu wychodzi z Szoku).
Pomioty atakujące Samarythę (+3 za atak w grupie) Walka 2,2,5 nie trafiają.
Pomiot atakujący Gelona 1 pudło
Akcja Marcusa
Manu Wychodzi z Szoku testem Ducha 6
Manu atak Niezwykle Zamaszyste cięcie 5 trafia wszystkich bez przebicia. Obrażenia 9+4,11+2,7+6+2,8+6. Zabija całą czwórkę.
Marcus Strzelanie Szaleńczy atak w Garpa.
1.) Strzelanie 1 lub 1 Krytyczna porażka! Marcus wydaje Fuksa i po fuksie Strzelanie 10 (-1 za modyfikatory) lub 3 (-1 za modyfikatory) -> trafienie z przebiciem -> Obrażenia 7+4+3=14-> Garp w Szoku
2.) Strzelanie 8 (-1 za modyfikatory) lub 1(-1 za modyfikatory)-> trafienie bez przebicia -> Obrażenia 3+6 bez efektu
3.) Strzelanie 11 (-1 za modyfikatory) lub 4 (-1 za modyfikatory)-> trafienie z przebiciem -> Obrażenia 8+4+7+6+6+2=33 Szok i 4 Rany. Garp umiera.
Samarytha Zastraszanie przed atakiem na pomioty, 8+7 lub 4 przeciw takiej liczbie rzutów jakiej z generatora nie będę przepisywał
dość powiedzieć, że żaden pomiot nie przebił jej Zastraszania (15) testem Ducha. (maks co było to 11).
Samarytha darmowy atak na jednego z uciekających pomiotów, 8 lub 4 trafia -> obrażenia 6+4 zabija
Pomioty uciekają przez rozpadlinę.