FAZA DNIA 4 - HELHEIM
Dziwna to była Faza Nocy wierzcie Mimirowi, który zaspał przez hulanki do białego rana. Przez chwilę wydawało się, że nikt nie zginął. Czy to możliwe? Nie do końca, ale na pewno był to długo oczekiwany oddech dla Asgardu, który wyciągnął bogów spod ostrza topora. Przeszliście Bifrostem do Helheimu, domeny złej bogini Hel. To właśnie tu - w mglistej krainie umarłych którzy nie byli godni Walhalli ,jej moce były najsilniejsze. Pozwoliły jej przyzwać poległych bogów
Freyę i
Lokiego. Przynajmniej na czas jednej Fazy Dnia ,by ci mogli oddać swój głos i powiedzieć swoje zdanie na temat zgromadzonych. Dumna z siebie
Hel nie zauważyła, że traci swój kamuflaż, królicze łapy i uszy zaczynają się zmieniać w te bardziej boskie, a ona sama pada na ziemię kaszląc i dławiąc się własną krwią. Straszna śmierć zarówno dla człowieka jak i boga. To
Wąż Midgardu zatruł dyskretnie swoją ofiarę i zebrał kolejne trofeum w Wojnie Dziewięciu Krain. Tak zginął pierwszy członek
Mafii, który skrywał się pod postacią
Judy Hops.
Faza Dnia
4 potrwa do
28 maja godziny
16:00
Do linczu potrzeba
4 głosów
Hel - Mafia
1. Ma dostęp do czata truposzy, jednakże nie może tam pisać a jedynie czytać wpisy tych, którzy polegli (truposze nie znają jej tożsamości)
2. Jeden raz w ciągu całej gry może wybrać dwie osoby, która na czas fazy dnia powrócą do rozgrywki by podzielić się swoją wiedzą i oddać swój głos na wybraną postać.
3. Po zakończonej Fazie Dnia ożywiona postać powraca do krainy umarłych. Nie można głosować na ożywioną postać. Ożywione postacie nie posiadają swoich dawnych umiejętności.
4. W ciągu fazy nocy blokuje wybraną przez siebie postać.
5. Nie może użyć jednocześnie blokowania jak i ożywiania zmarłych.