Wyświetl Pojedyńczy Post
Stary 28-05-2018, 19:19   #14
Manni
 
Manni's Avatar
 
Reputacja: 1 Manni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputacjęManni ma wspaniałą reputację
Wiec inteligencja to wasza umiejętność zapamiętywania i kojarzenia. Dzieki większej inteligencji znacie więcej czarów oraz szybciej kojarzycie fakty (czyt. więcej informacji dostaniecie ode mnie )
Za to siła odpowiada za to jak potężne są twoje zaklęcia.
Przykład:
Ktoś rzuca na ciebie zaklęcie Drętwota. Ten ktoś ma siłe na poziomie 4. Ty rzucasz protego, masz siłe na poziomie 7. Twoja tarcza odbija to zaklęcie. Gdyby było odwrotnie (protego 4, drętwota 7) to przebija twoją tarczę. Nie jest tak sile jak byś dostał bezpośrednio ale jednak dostajesz z zaklęcia.
Podobnie z zaklęciem bombarda.
W zależności od twojej siły będziesz w stanie zrobić większe szkody, zniszczyć twardsze przedmioty itd.
Efekt zaklęć zawsze opisuje ja. Wasze statystki są bardziej dla mnie, pomogą mi określić czyje zaklęcia są silniejsze, jak bardzo odporne są wasze postacie, ile potrafią kojarzyć lub kto pierwszy wyciągnie różdżkę i miotnie zaklęcie.
Nie będziemy rzucać kością, myślałem żeby stworzyć bardziej poszerzony system, gdzie każde zaklęcie ma swoją wewnętrzną siłę, są wymagania dotyczące nauki zaklęć. Ale bardzo to by skomplikowało samą grę, już nie mówiąc o tym z doświadczenia wiem, że czasami mniej znaczy więcej. Juz nie mówiąc o tym, że pozwalam na autorskie zaklęcia, a taki system ograniczył by nas do książkowych/filmowych.
 
__________________
"If you want to know where your heart is,
look where your mind goes when it wanders"
Manni jest offline